Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:53:13 GMT

۸ سارق نمادهای شهری پایتخت بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۲۷۷

۸ سارق نمادهای شهری پایتخت بازداشت شدند

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص سرقت سردیس‌ها و تندیس‌های شهری تهران نیز خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع سرقت‌ها باید امکانات حفاظتی پیش‌بینی شود.

سهم‌ تامین امنیت پایتخت در بودجه شهرداری صفر است

وی همچنین در ادامه خواستار حمایت مالی شهرداری تهران از نیروی انتظامی شد و گفت: سهم‌ تامین امنیت پلیاها در بودجه شهرداری صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی تصریح کرد:‌ شهرداری اعتبارات کلانی برای بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و... در شهر هزینه می‌کند اما سهم امنیت شهر در بودجه های شهر صفر است که این برای کلانشهری مثل تهران خوب نیست.

وی ادامه داد: ۱۱ سال است که می‌گوییم تعداد کلانتری‌های تهران باید به ۲۰۰ مورد برسد و در این راه فقط خیرین کمک کردند.

به گفته رحیمی، هنوز از طرف مجموعه شهرداری در این خصوص اقدامی نشده در حالی که روزانه پلیس خدمات مختلفی به شهرداری ارائه می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در گذشته و از طریق مصوبات شورا به پلیس کمک می‌شد گفت: اما امروز این کمک‌ها به صفر رسیده است.

وی در ادامه با انتقاد از خدمت رسانی یک طرفه پلیس به شهرداری تهران گفت: شهرداری و پلیس امروز پیوسته عمل می‌کنند اما این پیوستگی یک طرفه است زیرا پلیس به شهرداری خدمات رسانی می‌کند اما از آن طرف خیلی کاری انجام نمی‌شود.

رحیمی بیان کرد:‌ امروز در ۲۰ نقطه تهران طرح ساماندهی بساط گستران انجام می شود اما در مقابل توقع داریم که شهرداری هم از پلیس حمایت کند.

طرح برخورد با موتورسیکلت‌ها در تهران

رحیمی همچنین در خصوص برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف تهران اظهارداشت: مقدمات برای برخورد با موتورسیکلت سوارهای متخلف آغاز شده اما بپذیرید که دیگر زمان شروع و اجرای طرح‌ها بدون مطالعه، گذشته است.

وی تاکید کرد: طرح ساماندهی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به‌زودی اجرا می‌شود.

تهرام/۹۳۴۳/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین رحیمی شهرداری تهران امنیت پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت