Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در نظر دارد همانند سال‌های گذشته، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، مسابقه عکاسی با موضوع «راهپیمایی اربعین حسینی» برای عموم علاقه‌مندان به عکاسی در سراسر کشور برگزار کند.

بر اساس این فراخوان، داوطلبان می‌توانند آثار خود را با مشخصات فنی که حتما باید با موضوع عزاداری اربعین حسینی بوده و خود فرد، خالق اثر باشد، تا تاریخ 18 آبان ماه سال جاری به نشانی info@tci.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ارسال کنند.

هر عکاس می‌تواند حداکثر با سه فریم به صورت تک عکس و عکس‌های رنگی در این مسابقه شرکت کند. هر عکاس علاوه بر عکس‌های ارسالی، مشخصات و شماره تماس خود را در یک فایل متنی ذخیره کرده و همراه با عکس‌های مسابقه به نشانی ایمیل اعلام شده ارسال کند.

استفاده از اطلاعات و آثار رسیده براي چاپ در كتاب و ساير اقلام انتشاراتي و برگزاري نمايشگاه با ذكر نام صاحب اثر براي برگزاركننده مجاز است. همچنین ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود.

یادآوری می‌شود که نتایج قرعه‌کشی، در تاریخ 25 آبان ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام و به ۱۰ نفر از افرادی که زیباترین اثر را خلق کرده باشند، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقابل آلومینیوم یکی از ماموریت‌های سخت جواد نکونام برای ادامه فصل و زنده نگه داشتن شانس کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شد. ماموریتی که با موفقیت انجام گردید و استقلال توانست در یک مسابقه خارج از خانه تیم مجتبی حسینی را با یک گل شکست دهد.

استقلال در شرایطی توانست ۳ امتیاز حساس مقابل آلومینیوم را کسب کند که تیم اراکی پس از مدت‌ها در امر گلزنی ناکام ماند و آبی پوشان توانستند مقابل میزبان سختکوش خود کلین‌شیت کنند و بازی را بدون دریافت هیچ گلی به پایان برسانند.

در واقع خط حمله آلومینیوم پس از ۱۰ بازی متوالی از جمله ۹ مسابقه در لیگ برتر و یک بازی از رقابت‌های جام حذفی، در امر گلزنی ناموفق بود و خط دفاعی استقلال در روز خوبی که داشت، به همراه واکنش‌های خوب سید حسینی توانست بازی را با ثبت کلین‌شیت و بدون گل خورده به پایان برساند.

آخرین باری که آلومینیوم مقابل یک حریف خود نتوانسته بود گلزنی کند، به بازی برابر گل گهر سیرجان برمی‌گردد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از آن دیدار، شاگردان حسینی در ۱۰ مسابقه متوالی توانسته بودند حداقل یک گل را وارد دروازه حریفان کنند اما روند خوب این تیم مقابل استقلال متوقف شد.

دیگر خبرها

  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • تقدیری که در نقش جهان دیده نشد (عکس)