Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:41:26 GMT

راموس: از من بخواهند در المپیک هم بازی می کنم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۴۰۱

راموس: از من بخواهند در المپیک هم بازی می کنم

سرخیو راموس، اسطوره تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، در مورد شایعات حضورش در المپیک 2020 توکیو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب و در رقابت های مقدماتی یورو 2020 با نتیجه 1-1 مقابل نروژ متوقف شد تا قطعی شدن صعودش به این رقابت ها به تعویق بیفتد.

 

 

در دیدار دیشب لاروخا یک اتفاق ویژه برای سرخیو راموس رخ داد و این مدافع 33 ساله با قرار گرفتن در ترکیب اصلی اسپانیا با 168 بازی ملی از این حیث رکورد دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 آمادگی این مدافع باشگاه رئال مادرید باعث شده است که شایعاتی پیرامون حضور احتمالی او در المپیک توکیو شنیده شود.

 

در همین رابطه سرخیو راموس درباره رکورد شکنی خود در بازی با نروژ گفت:" رکوردهای فردی برای من در جایگاه دوم قرار دارند. من به این موضوع که صاحب رکورد بیشترین بازی ملی برای اسپانیا هستم، افتخار می کنم."

 

راموس در ادامه در مورد شایعات حضورش در المپیک نیز گفت:" برای صحبت درباره المپیک، کمی زود است اما اگر کسی از من درخواست کند که به المپیک بروم، قطعا پیشنهادش را رد نخواهم کرد.  زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است اما به نظر من این موضوع می تواند ایده جذابی برای من باشد."

 

راموس در پایان پیرامون بازی با نروژ و تساوی اسپانیا با این تیم نیز گفت:" افسوس که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. نروژی ها در دقایق انتهایی بهتر بازی کردند و در نهایت گل تساوی را به ثمر رساندند. ما حالا غمگین هستیم چرا که دوست داشتیم همین امشب صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کنیم."

 

تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت