Web Analytics Made Easy - Statcounter

شناسایی فرصت‌های شغلی در آلمان و هدایت کارجویان در آلمان از جمله خدماتی است که مسئولیت آنرا دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی از طرف وزارت کار ایران به عهده گرفته است.

مهم‌ترین هدف دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی مستقر در کشور آلمان، شناسایی فرصت‌های شغلی و ظرفیت‌های بازار کار آلمان جهت اشتغال به کار متخصصین ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر اهداف این دفتر عبارت‌اند از: حمایت و هدایت متخصصین ایرانی علاقمند به اشتغال در کشور آلمان جهت استفاده از فرصت‌های شغلی این کشور، ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایتی به نیروی کار ایرانی شاغل در بازار کار آلمان، ایجاد زمینه تعامل سازمان‌های مسئول در حوزه اشتغال در کشور آلمان با بخش‌های ذیربط در وزارت کار کشور ایران، گردآوری و تحلیل اطلاعات، فرآیندهای عملیاتی و انتقال تجارب کشور آلمان در خصوص توسعه اشتغال و نحوه به کارگماری کارجویان خارجی و گردآوری و تحلیل اطلاعات در خصوص موانع ورود نیروی کار ایرانی به بازار کار کشور آلمان و انتقال آن به وزارت کار کشور ایران جهت یافتن راهکارهای رفع این موانع است.

آسیه سادات لاجوردی، مدیر عامل دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان در مورد روند پروسه اشتغال در آلمان گفت: «پس از تکمیل فرم ارزیابی، با افراد واجد شرایط تماس گرفته و یکی از دفاتر کاریابی بین‌المللی مورد تایید برای عقد قرارداد و شروع فرآیند کاریابی معرفی میگردد. پس از آن مراحل توانمندسازی فرد آغاز می‌شود و پس از اطمینان از آمادگی شخص از نظر زبان آلمانی (یا انگلیسی) رزومه‌ی او که طبق استانداردهای رزومه نویسی کشور مقصد نگارش و اصلاح شده است، در دسترس کارفرمایان و شرکتهای آلمانی معتبری که توسط این دفتر شناسایی گشته اند قرار می‌گیرد. زمانی که فرد در مصاحبه استخدامی توسط کارفرما پذیرفته شود، از طرف وی قرارداد کار دریافت خواهد کرد که با ارائه‌ی آن به سفارت آلمان و انجام مصاحبه‌ی موفقیت‌آمیز با سفارت می‌تواند ویزا دریافت کند.»

لاجوردی در مورد مشاغل مناسب کاریابی در کشور آلمان که احتمال پذیرش بیشتری دارند اظهار داشت: «در حال حاضر بیشترین مشاغلی که احتمال کاریابی دارد شامل رشته‌های پرستاری، IT و مهندسی کامپیوتر و برق و مکانیک است که کشور آلمان به نیروی ماهر و متخصص در این زمینه‌ها نیازمند است.»

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر می‌توانند به اطلاعیه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه بااعزام نیروی کار فارغ التحصیل دانشگاهی به کشور آلمان و یا  وبسایت دفتر حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان به آدرس FUIA.IR مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اعزام نیروی کار به کشور آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور کند و بر این باور است که با بذر ناامیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

بنابر روایت ایسنا، امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان تحمل دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، ادامه داد: همه این موفقیت ها در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

در این محفل انس با قرآن، امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم و نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر تجلیل شد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889199

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است
  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • قدردانی ویژه ایران از پاکستان
  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران