Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های «فناوری برق و تجهیزات الکترونیکی»، «فناوری‌های دیجیتال وIT »، «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «انرژی‌های تجدید پذیر و نانو تکنولوژی ومواد پیشرفته» می‌توانند در دوازدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می‌توانند برای ثبت درخواست به سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس techelite.ir مراجعه کنند.

متقاضیان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری باید دارای «تیم کاری کارآفرین، متخصص و باانگیزه»، «طرح فناورانه با قابلیت تجاری‌سازی» و «برنامه کاری منسجم» باشند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز شده و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، ادامه داده می‌شود. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار شده تا طرح‌ها از جنبه‌های فنی و تجاری مورد بررسی قرار گیرند. در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه تیم‌هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت ۱۲ هفته در فضای کاری اشتراکی، به صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا گرفته و در پایان این دوره از طرح خود دفاع می‌کنند. فراگیری مهارت‌ها در ادامه حضور در مرکز رشد به صورت تخصصی‌تر و با تمرکز بیشتری دنبال می‌شود. همچنین لازم به ذکر است طرح های برتر جهت استقرار در مرکز رشد برگزیده می‌شوند.

گفتنی است مرکز رشد فناوری نخبگان با «داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی)»، «ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی»، «هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو» و همچنین «ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار»، روند تجاری‌سازی طرح‌ها را تسریع می‌کند.

انتهای پیام/

169 / 336 فناوری نخبگان دیجیتال برق نانو تکنولوژی مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس کارآفرین تحهیزات پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فناوری نخبگان دیجیتال برق نانو تکنولوژی کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق

مهدی عباسی، رئیس پارک علم و فناوری البرز، درباره راه‌اندازی نیروگاه‌های تولید همزمان برق و حرارت (CHP) به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: براساس مصوبه‌ای که از هیئت امنای پارک‌های علم و فناوری مربوط به استان البرز دریافت کردیم، ۵۴ قطعه زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور این پارک اختصاص یافت تا برق و انرژی مورد نیاز این واحد ها تامین شود.

وی افزود: از این رو حدود ۵ هکتار در محل پارک علم و فناوری استان البرز به نیروگاه‌ها اختصاص یافت.

ظرفیت تولیدی این نیروگاه‌ها ۱۲ مگاوات برق است

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز ادامه داد: همچنین قراراست یک نیروگاه خورشیدی نیز در کنار نیروگاه برق و حرارت در محل پارک، راه‌اندازی شود.

عباسی افزود: برای گام‌های ابتدایی، ظرفیت ۱۲ مگاوات را برای هر دو نیروگاه را درنظر گرفته‌ایم که این افزایش خواهد یافت.

به گفته عباسی، بنا داریم مازاد تولید انرژی در این نیروگاه‌ها را به دولت بفروشیم.

وی گفت: بخش خصوصی ۱۰ میلیون یورو، برای راه‌اندازی این نیروگاه‌ها در پارک البرز سرمایه‌گذاری کرده است. پیش‌بینی می‌شود تا یک‌سال آینده، اولین نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت احداث و بلافاصله بعد از آن، نیروگاه خورشیدی در محل پارک علم و فناوری استان البرز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است