Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ضمن رساندن این تیم به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰، در آستانه ثبت یک رکورد فردی ارزشمند قرار گرفت. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی تنها یک پیروزی دیگر تا رسیدن به رکورد 9 برد متوالی ویتوریو پوتزو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان مانچینی در تیم ملی ایتالیا شب گذشته (شنبه) در هفتمین بازی‌شان در گروه J مرحله انتخابی یورو 2020 موفق شدند میهمان خود یونان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و صعودشان را به مرحله نهایی این رقابت‌ها قطعی کنند. ایتالیا هنوز سه بازی دیگر تا پایان مرحله انتخابی یورو 2020 دارد که این بازی‌ها فرصت خوبی در اختیار مانچینی قرار می‌دهند تا نام خود را در کتاب رکوردهای تاریخ تیم ملی ایتالیا به ثبت برساند.

ایتالیایی تحت هدایت روبرتو مانچینی هشت بازی متوالی‌ قبلی‌اش در تمامی رقابت‌ها را برده است و اگر سه‌شنبه شب هم بتواند لیختن‌اشتاین را در خانه این تیم شکست دهد، به بالاترین رکورد ثبت شده برای کسب بردهای متوالی که 9 بازی است، می‌رسد. این رکورد در فاصله سال‌های 1938 تا 1939 توسط ویتوریو پوتزو به ثبت رسیده است، کسی که اولین قهرمانی‌‌های ایتالیا را در جام جهانی (1934 و 1938) را کسب کرد. مانچو در صورت کسب این پیروزی، فرصت خواهد داشت که در دو بازی پایانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله انتخابی یورو 2020، به ترتیب مقابل بوسنی (24 آبان خارج از خانه) و ارمنستان (27 آبان در خانه) رکورد پوتزو را بشکند.

انتخابی یورو 2020|اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد/ ایتالیا برد و صعود کرد

 

البته مانچینی پیش از این هم یک رکورد فردی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است. او اولین مربی تاریخ آتزوری شد که با این تیم شش بازی متوالی را در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا می‌برد و شب گذشته رکوردش را به هفت بازی ارتقا داد.

تیم ملی ایتالیا سه‌شنبه شب از ساعت 22:15 به وقت تهران میهمان لیختن‌اشتاین خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی فوتبال فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد

عبدالعلی چنگیز در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد تیم ملی ایران برابر ترکمنستان گفت: ملی پوشان کشورمان توانستند ترکمنستان را در دو بازی رفت و برگشت شکست داده و با خیالی آسوده به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی فکر کنند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در آن مرحله حریفان به مراتب قوی تر و سخت تر خواهند بود و تیم ملی باید بازی های این مرحله را فراموش کرده و تمام تمرکزش را بر روی مرحله بعد بگذارد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: قلعه نویی می داند که در مرحله بعدی دیگر تیم هایی چون ترکمنستان و بازی های ساده وجود ندارد که بتواند با اختلاف چند گل حریفان را شکست دهد. بنابراین باید با یک برنامه ریزی دقیق و انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده کند تا بتواند از آن مرحله هم به سلامت عبور کرده و ملی پوشان کشورمان یک بار دیگر در جام جهانی حضور پیدا کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص جوانگرایی در تیم ملی و حضور چند بازیکن جوان گفت: تیم ملی میانگین سنی بالایی داشت و باید آرام آرام جوانگرایی صورت می گرفت البته نمی توان به یک باره تیم را متحول کرد ولی چند بازیکن بودند که میانگین سنی بالایی داشتند و باید جای خود را به جوانترها می دادند ضمن اینکه تا شروع جام جهانی باز هم چند بازیکن دیگر به طور حتم از تیم ملی کنار خواهند رفت و باید بازیکنان جوان جای آنها را خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: جوانانی که به تیم ملی دعوت می شوند باید آرام آرام پخته و باتجربه شوند. در بازی های تدارکاتی از آنها استفاده شود تا تجربه بین المللی کسب کرده و استرس بازی برابر تیم های بزرگ را نداشته باشند. این جوانان آینده فوتبال ایران هستند و همه چشم به آنها دارند تا ببینند در جام جهانی چه خواهند کرد.

این پیشکسوت ادامه داد: البته تیم ملی به باتجربه ها هم نیاز دارد و ترکیبی از باتجربه ها و جوانان می تواند هم در مرحله بعد کمک حال تیم ملی باشد و هم این جوانان چون انگیزه بالایی دارند تلاش خواهند کرد تا در جام جهانی خوش درخشیده و نظرها را به خود جلب کنند. بنابراین باید به کادر فنی تیم ملی فرصت دهیم تا رفته رفته تغییرات را صورت دهد تا تیم ملی از تغییرات یک باره آسیب نبیند.

چنگیز در خصوص عملکرد استقلال در سال 1402 هم گفت: آبی ها در سال 1402 روزهای خوبی را از لحاظ مدیریتی، مشکلات مالی و اختلافات به وجود آمده بین مدیرعامل و سرمربی سپری نکردند، کمتر کسی فکر می کرد استقلال با تمامی این مشکلات بتواند در پایان سال و تا چند هفته مانده به پایان لیگ صدرنشین شود اما تجربه نکونام، حمایت هواداران و تعصب بازیکنان که با تمام توان برای استقلال بازی کردند باعث شد تا این تیم با کوهی از مشکلات ریز و درشت بتوانند سال را با صدرنشینی به پایان برسانند.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران استقلال می دانند چه کسی برای استقلال زحمت می کشد و چه کسی دنبال اهداف دیگری است. بارها در صحبت های کادر فنی و بازیکنان دیدیم هدف آنها رسیدن به قهرمانی در پایان فصل است و اعتقاد دارم اگر این هفته های پایانی را با آرامش و به دور از حاشیه ها سپری کنند مطمئنا قهرمان خواهند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار برای نکونام در هفته های پایانی سخت تر خواهد بود او باید از تجربیات سال ها حضورش در اسپانیا و تیم ملی استفاده کند تا بتواند تمرکز بازیکنانش را روی موفقیت نگه دارد و اجازه ندهد هیچ موضوعی آنها را از مسیر اصلی دور کند. ضمن اینکه هواداران هم باید شرایط را درک کرده و بدانند حساسیت در هفته های پایانی بسیار بالاست.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان استقلال را چطور ارزیابی می کنید و نقاط قوت و ضعف آبی پوشان را چه دیده اید، گفت: به نظرم با توجه به داشته های استقلال، بازیکنانش با تمام توان بازی کردند. هیچ کدام کم کاری نکرده و تمام تلاش شان را به کار بستند تا استقلال بتواند در گرفتن نتیجه موفق باشد که اینگونه هم شده است.

چنگیز افزود: در خصوص نقاط قوت و ضعف هم باید بگویم استقلال در دروازه و خط دفاع فوق العاده عمل کرده مدافعان به انسجام تیمی دست یافته اند و حسینی هم این روزها بهترین و آماده ترین دروازه بان ایران است اما در خط هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن داریم. امیدواریم برای فصل آینده تعامل و همدلی در باشگاه استقلال به وجود بیاید تا مسوولان استقلال بتوانند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده و شاهد یک تیم پرقدرت در فصل آینده باشیم.

کد خبر 6062866

دیگر خبرها

  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم