Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مرکز حقوق بشر بحرین مقامات بحرینی را به توقف محاکمه شهروندان در دادگاه های نظامی و لغو مجازات اعدام دعوت کرد و با احکام صادره در خصوص اعترافات گرفته شده زیر شکنجه مخالفت کرد.

مرکز حقوق بشر بحرین در بیانیه خود به مناسبت "روز جهانی مبارزه با مجازات اعدام" به نقض حقوق شهروندان و تجاوز علیه آنان در دادگاه های نظامی اشاره کرد و از دبیر کل سازمان ملل متحد خواست مقامات بحرینی را به اصلاح نظام قضایی مأمور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرکز حقوق بشر تصریح کرد: دادگاه نظامی بند های محاکمه عادلانه که در ماده ۱۴ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی آمده را اجرا نمی کند و مدعی علیه از حقوق اساسی خود بی بهره است، همچنان که حق دفاع از خود در برابر اتهامات را ندارد.

این مرکز اشاره کرد: شهروندانی که در دادگاه نظامی محاکمه می شوند، مورد شکنجه، خشونت بدنی و در زندان انفرادی  حبس می شوند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد: حاجیه بانو رباب ابونصری، مادر شهید والامقام خلیفه عباسی دار فانی را وداع گفت.

او ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر شهیدپرور فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در گلزار شهدای روستای گرگنا برگزار می‌شود.

پاسدار وظیفه شهید خلیفه عباسی متولد سال ۱۳۴۶ در ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰