Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رقابت‌های لیگ دسته اول بیس بال باشگاه‌های کشور با حضور ۵ تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها در ۳ مرحله به روش متمرکز با هم دیدار می‌کنند تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

تیم بیس بال استان قم که امسال نیز در این مسابقات حاضر است در اولین مرحله رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت و با ۲ پیروزی و پذیرش ۲ شکست در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بیس بال قم در دور نخست از لیگ دسته اول بیس بال کشور برابر تیم قدرتمند «طیف تهران» ۲۳ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد.

نماینده قم در سومین مسابقه خود برابر تیم سالار، دیگر تیم بوشهری با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ بازنده شد و سرانجام با پیروزی قاطع ۱۸ بر ۸ برابر تیم خراسان رضوی کار خود را به سرانجام رساند تا پرونده حضور این تیم در مرحله نخست بسته شود.

این تیم در دومین دیدار خود در لیگ دسته اول کشور برابر تیم صاحب نام و پرافتخار نادری بوشهر، قهرمان فصل گذشته ۲۰ بر ۵ صاحب پیروزی شد تا شکست دیدار اول برابر طیف تهران را به فراموشی بسپارد.

پیروزی بر مشهدی‌ها، پسران بیس بال قم را در جایگاه سوم جدول دسته اول قرار داد در حالی که این تیم پایین‌تر از سالار بوشهر و طیف تهران و بالاتر از نادری بوشهر و هیئت خراسان قرار گرفت.

قم در تمامی ادوار مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بیس بال از زمان راه اندازی مسابقات رسمی این رشته، در این پیکار‌ها حاضر بوده است.

انتهای پیام/ح

تیم بیس بال قم روی سکوی سوم مرحله نخست قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان بیس بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست