Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی صبح یک‌شنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه پارک ملت و کتابخانه کودک میدان امام (ره) سمنان از فضاسازی خوبی برای کودکان برخوردار نیست، ابراز داشت: این محدودها نیازمند تغییرات شدید اساسی است که امیدواری با مساعدت مسئولان این موارد برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه باید به‌موقع به نیازهای کودکان مبنی بر بهره‌مندی از پارک و شهربازی و کیفی سازی مدارس پاسخ داده شود، افزود: متأسفانه برخی مدارس متناسب با ظرفیت‌های دانش آموزان نیستند و می‌بایست طی نشست با مسئولان ذی‌ربط این موارد شناسایی و برای فراهم ساری امکانات لازم در مدارس تلاش شود.

عضو خانه ملت بابیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی در بین کودکان وجود دارد که می‌بایست شناسایی و شکوفا شود، ابراز داشت: اگرچه در فراهم‌سازی امکانات لازم نتوانستیم چندان موفق عمل کنیم اما با همین امکانات موجود دانش آموزان در سطح ملی و جهانی افتخارآفرینی بسیاری برای کشور کردند.

همتی ضمن بیان اینکه وجود تبعیض در بین دانش آموزان می‌تواند بزرگ‌ترین لطمه روحی را به آن‌ها وارد کند، تصریح کرد: خوشبختانه در یک مورد موفق شدیم با کسب موافقت مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یکی از دانش آموزان را در مدرسه موردعلاقه‌اش ثبت‌نام کنیم.

وی افزود: محیط نقش مهمی در آموزش‌وپرورش صحیح و مناسب کودکان خواهد داشت که خوشبختانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از این منظر موفق شد بهترین خدمات مؤثر را به آینده‌سازان نسل فردا ارائه دهد و در تربیت‌پذیری کودکان نقش‌آفرین باشد.

کد خبر 4745156

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد همتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هفته کودک اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی