Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بنی احمدی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص حادثه اتوبوس دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر همدان اظهار کرد: در این حادثه که در ۲۰ کیلومتری مرز مهران در خاک عراق رخ داد، ۵ نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.   بنی احمدی افزود: از بین جانباختگان ۳ نفر دانش آموخته دانشگاه و ۲ نفر دانشجو بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون دو نفر از مصدومان به تهران منتقل شدند و سایر مصدومان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ایلام و مهران مرخص گردیده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: مسافران کاروان نور دانشگاه که در قالب یک گروه ۱۲۰ نفره عازم عتبات شده اند هم اکنون در نجف اشرف در سلامت کامل بسر می‌برند.
او افزود: نیروی‌های هلال احمر در حال پیگیری مصرانه این حادثه و عوامل ایجاد آن هستند و پیگیری‌های لازم جهت انتقال هر چه زودتر اجساد به داخل کشور انجام خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر گفت: اجساد مطهر جان باختگان که به علت انجام مراحل اداری همچنان در عراق است به منطقه کوت انتقال پیدا کرده است.

گفتنی است؛ اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر همدان در ۲۰ کیلومتری مرز مهران در خاک عراق دچار حادثه شده است.
در این حادثه احسان نوبخت ورودی ۹۳ مکانیک و نجمه هارونی ورودی ۹۳ صنایع که زن و شوهر بوده‌اند، مینا کرامتی راد ورودی ۹۱ مکانیک، حدیثه ملکی ورودی ۹۷ عمران و مطهره هاشمی ورودی ۹۶ هوا فضا از جان باختگان این حادثه بودند.
همچنین فرزند یکساله خانم کرامتی راد به نام علیرضا برهانیان نیز در این سانحه جان خود را از دست داد. مهدی برهانیان پدر کودک و خانم ندا اکبری از دانش آموختگان نیز در کما بسر می‌برند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوس تصادف حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی