Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه اردبیل از اعزام ۱۱ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: هر کدام از گروه‌های جهادی اعزامی به منطقه سیل‌زده معمولان به مدت ۱۵ روز در این مناطق اقدام به عملیات عمرانی می‌کنند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده کشور از جمله برنامه‌هایی بوده که امسال توسط بسیج سازندگی دنبال می‌شود و در این راستا گروه‌های جهادی به این مناطق اعزام می‌شود تا در زمینه سازندگی در این مناطق اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام 11 گروه جهادی توسط بسیج سازندگی به مناطق سیل‌زده کشور بیان کرد: هر کدام از گروه‌های جهادی اعزامی به منطقه سیل‌زده معمولان به مدت 15 روز در این مناطق مستقر شده و اقدام به عملیات عمرانی و بازسازی در این مناطق می‌کنند که خدمات عمرانی مناسبی توسط این گروه‌ها در مناطق سیل‌زده ارائه شده است.

کاروان کمک‌های مردمی استان اردبیل به مناطق سیل‌زده ارسال شدنخستین محموله کمکی بسیج اردبیل به مناطق سیل‌زده ارسال شدمرحله جدید کمک‌های مردمی اردبیل به مناطق سیل‌زده ارسال شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تداوم اعزام گروه‌های جهادی به بخش معمولان خبر داد و گفت: با خدماتی که این گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده معمولان انجام داده‌اند شاهد جلب رضایت مردمی از این خدمات و اقدامات هستیم که تلاش و جدیت بر تداوم و افزایش خدمات‌رسانی در راستای عمران و آبادانی در این مناطق است.

پیرجاهد با تاکید بر تداوم کمک های مردمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق سیل‌زده و عمران و آبادانی در این مناطق تصریح کرد: با توجه به تداوم فعالیت‌های عمرانی بسیج سازندگی در مناطق سیل‌زده انتظار می‌رود مردم کمک‌های نقدی خود برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای عمران و بازسازی در این مناطق را به دفتر بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج استان پرداخت کنند تا در این زمینه هزینه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در کنار کارکنان بنیاد مسکن استان که در بخش معمولان اقدامات عمرانی انجام می‌دهند، گروه‌های جهادی نیز حضور یافته و با مشارکت دو نهاد جلوه‌ای از جهاد همبستگی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل