Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:49:12 GMT

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۰۸۲

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند ۸۳ دستگاه تلویزیون ، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی ،کیس و مانیتور، سیلندر گاز و فن به ارزش یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون ایسوزو در شهرستان شازند کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در راستای اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با کالای قاچاق مأموران یگان امداد شهرستان شازند در حین گشت زنی در یکی از محورهای اطراف این شهرستان به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند اظهار کرد: در عملیاتی غافلگیرانه خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ عدد کیس، ۴ عدد مانیتور، ۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۶دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه ماشین ظرف‌شویی و۳۰ عدد سیلندر گاز و فن کشف شد.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال ارزیابی‌شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن

سردار منوچهر امان اللهی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بروجن با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در سطح حوزه از جاسازی و دپوی مقادیری کالای قاچاق مطلع شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بروجن برای بررسی بیشتر به محل اعزام و در بازرسی انبار مورد نظر موفق شدند ۱۳ هزار و ۶۲۰ دست انواع قاشق خارجی، ۶ هزارو ۶۳۶ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی و هزار و ۲۲۲ عدد فندک خارجی، را شناسایی و کشف کنند.

بیشتر بخوانید

توقیف لوازم خانگی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

امان اللهی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن