Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم داور ازبکستانی قضاوت بازی تیم‌های بحرین و ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده دارد. تاریخ انتشار: 11:43 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۲۱۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز سه‌شنبه ۲۳ مهر ساعت ۲۰ در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام فیفا والنتین کوالنکوف با کمک‌های آندری سانپکو و تیمور جانیولین این بازی را قضاوت می‌کنند. ایلجیز تانتاشو از ازبکستان هم به عنوان داور چهارم برای این دیدار انتخاب شده است.

ناظر داوری از استرالیا و نماینده مسابقه از کشور چین تایپه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران فدراسیون فوتبال بحرین میزان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت دیدار حساس تیم‌های خیبر خرم‌آباد و دریا بابل که نتیجه‌اش نقش تعیین‌کننده‌ای در معرفی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر داشت به بیژن حیدری سپرده شده بود تا این داور کارکشته بدون کوچکترین حرف و حدیثی سوت بازی را در دست بگیرد.

این دیدار که تا اینجای کار پرگل‌ترین مسابقه لیگ آزادگان جاری لقب گرفته بازی کم‌برخوردی نبود، اما حیدری در 2تایم حساس مسابقه تصمیمات سرنوشت‌سازی گرفت. او یک بار در دقیقه 75 با کارت قرمز، میلاد ابطحی بازیکن دریا را از زمین بازی اخراج کرد تا تیمی تا آن دقیقه در خانه حریف نتیجه تساوی را کسب کرده بود 10نفره شود. با این حال شاگردان سیدعباسی اسیر این اتفاق نشدند و با همین تعداد هم یک گل زیبا وارد دروازه کوروش ملکی کردند.

اما نکته حساس قضاوت حیدری در این مسابقه اعلام ضربه پنالتی به سود خیبر در دقایق تلف‌شده بازی بود؛ جایی که حمیدرضا طاهرخانی مهاجم ریزنقش خیبری‌ها در حین کنترل توپ در محوطه جریمه دریا نقش بر زمین شد و حیدری به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

گرچه در این صحنه میلاد جهانی بازیکن باتجربه شمالی‌ها قصد داشت به نشانه اعتراض به تصمیم داور، تیمش را از زمین مسابقه بیرون بکشد، اما داود سیدعباسی با فریادهایش این تصمیم را منع کرد تا ثابت کند سرمربی دریا به نظر داور برای اعلام این پنالتی احترام گذاشته است.

با این حال علی‌رغم اینکه خیبری‌ها معتقد بودند بیژن حیدری یک پنالتی در میانه بازی به سود آن‌ها نادیده گرفته است، اما در کل قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت تا اهمیت حضور داوران باتجربه در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول بیش از پیش آشکار شود.

عکس: رضا بیرانوند

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول