Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های وزرای نیرو و کشور در خصوص حق‌آبه‌داران اصفهان گفت: این دو وزیر باید محاکمه شوند.

به گزارش ایسنا، حسن کامران دستجردی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: از دولت و ملت عراق که با گرمی از زوار ایرانی پذیرایی می‌کنند تشکر می‌کنیم و به ستاد عتبات و دست‌اندرکاران تذکر می‌دهم که حال که روادید عراق حذف شده باید برای مسائل حوزه حمل و نقل زائرین برنامه‌ریزی لازم را می‌کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است که نسبت به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به صورت دقیق اهتمام ورزیده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل استان ما آب است. وزارت نیرو در این حوزه آمایشی برخورد نکرده و بخشی فکر می‌کند. وقتی به حق‌آبه‌دار حق‌ش را نمی‌دهید چرا بارگذاری جدید انجام می‌دهید؟ باید بدانیم در این موضوع راه‌حل تجمع، برخورد نیست. وزیر نیرو باید محاکمه شود، وزیر کشور باید علیه وزیر نیرو شکایت کند. وزارت کشور هم باید بداند که هرگونه بارگذاری جدید با این شرایط سم است.

وی ادامه داد: ما در حوزه آب شرب هم مشکلاتی داریم، گاهی آب ۱۴ شهر قطع می‌شود وزیر هم یکبار با هلی‌کوپتر تشریف آوردند اما ننشستند با مردم صحبت کنند. از رییس قوه قضاییه می‌خواهم دو وزیر نیرو و کشور محاکمه شوند.

کامران دستجردی در ادامه اظهارات خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طوماری را گشود و با اشاره به این طومار بیان کرد: چرا دیوان محاسبات فوق‌العاده فرزندان ایثارگران را حذف کرد، چرا خلاف ماده ۸۸ و ۶۱ قانون برنامه عمل می‌کند. به جای این کار ۱۴.۵ درصد نفت و ۱۴.۵ درصد تبصره ۱۴ را حذف کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حق آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی‌اکبر محرابیان افزود: خوشبختانه سیل حادث شده روزهای گذشته در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور با پیش‌بینی‌های دقیق و اطلاع‌رسانی‌های به موقع، کمترین خسارات را به همراه داشت.

وزیر نیرو اهمیت پیش‌بینی‌های دقیق و به موقع شرایط جوی بر کاهش خسارات احتمالی، را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورت عدم مدیریت به موقع منابع سدها در بارش‌های سیل‌آسای هفته گذشته و عدم صدور اخطارها و هشدارهای لازم، بارش‌های رخ داده با وقوع سیل بزرگی همراه می‌شد که ظرفیت ایجاد خسارات جانی و مالی گسترده را داشت.

تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم

وزیر نیرو تاکید کرد: ارائه خدمات آب و برق در شرایط ایجاد شده به خوبی تحت مدیریت و کنترل درآمد و پایش لحظه‌ای و مدیریت شرایط باید همواره مدنظر قرار گیرد تا مشکلی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه بارش‌های خوبی در روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور به ثبت رسید، افزود: بر این اساس پنج تا ۶ سد کشور سرریز شد؛ این در شرایطی است که کمترین خسارت‌های مالی و جانی در این زمینه رخ داد.

محرابیان در ادامه به پیش‌بینی بارش‌های شدید در دیگر نقاط کشور از جمله استان های کرمان و یزد در هفته جاری اشاره کرد و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 846058 برچسب‌ها سيل وزارت نیرو علی اکبر محرابیان

دیگر خبرها

  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری
  • هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری