Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@08:06:11 GMT

انتقال218زائر مصدوم اربعین به کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۱۹۸

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۲۱۸ زائر مصدوم اربعین از طریق هلال احمر به داخل کشور خبرداد. ناطقان: مرتضی سلیمی گفت: تا کنون ۲۱۸ نفر از زائران مراسم اربعین که در کشور عراق دچار مشکلات حاد شدند و به قید فوریت نیاز به ادامه درمان در داخل ایران داشتند بنابراین به وسیله آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر به داخل کشور انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات انتقال زائران مصدوم از کشور عراق به داخل کشوراظهارکرد: تا صبح امروز ۲۱۸ نفر از زائران مصدوم که دچار بیماری و یا براثر حوادث و تصادفات دچار تروما و شکستگی شده بودند و برای ادامه درمان نیاز بود که به داخل کشور منتقل شوند به وسیله آمبولانس‌های عراقی و آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر ایران به مرز منتقل و از آنجا تحویل عوامل اورژانس و یا به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد ۲۱۸ مصدوم منتقل شده تا به امروز، ۱۴۲ مصدوم از مرز مهران، ۶۷ مصدوم از مرز شلمچه و ۹ مصدوم از مرز چذابه وارد کشور شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمردر پایان گفت: ۷۶ نفر از زائران مصدوم به وسیله آمبولانس‌های عراقی و ۱۴۲ زائر مصدوم هم به وسیله آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر ایران که در کشور عراق مستقر هستند، به داخل کشور منتقل شده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: انتقال ، زائران مصدوم ، اربعین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انتقال زائران مصدوم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت