Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:46:00 GMT

دژاگه بازی با بحرین را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۲۳۹

دژاگه بازی با بحرین را از دست داد

هافبک باتجربه تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل مصدومیت بازی با بحرین را از دست داد.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب از ساعت ۲۰ به وقت تهران باید در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در منامه به مصاف بحرین برود.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که کاروان ایران امروز بعد از ظهر با پرواز اختصاصی راهی منامه می‌شود و فردا یک جلسه تمرینی را پیش از دیدار برابر شاگردان هلیو سوسا به انجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان دژاگه ستاره ۳۲ ساله تیم ملی فوتبال ایران که پیش از بازی با کامبوج دچار مصدومیت شد به دلیل بهبود پیدا نکردن مصدومیتش با تیم راهی بحرین نمی‌شود و بدین ترتیب در این مسابقه حساس غایب خواهد بود. همچنین سردار آزمون، رامین رضاییان و مرتضی پورعلی گنجی هم که در دیدار با کامبوج دچار آسیب دیدگی‌هایی شده بودند با تیم راهی بحرین می‌شوند اما مشخص نیست که در بازی مقابل این تیم به میدان بروند یا خیر./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد بحرین را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو بردارد.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ایران پس از این برد در گفت‌وگو با سرویس رسانه‌ای کنفدارسیون فوتبال آسیا(AFC) گفت: بازی برای ما سخت شد. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما وقتی گل نزنیم، در ضد حمله‌ها غافلگیر می‌شویم. تیم بحرین در ضد حمله‌ها خوب کار می‌کرد اما تیم ما با شخصیت بود و توانستیم به بازی برگردیم و بازی‌ که خودمان سخت کرده بودیم را برگردانیم. نقاط ضعف‌مان را آنالیز می‌کنیم و از آن استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد احساسش از صعود تیم ایران به دور حذفی نیز گفت: احساس خوبی داریم. پله‌پله پیش می‌رویم. ۲ بازی اول را بردیم و حالا به فکر بازی سوم هستیم. اینجا آمدیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدار بعدی ایران روز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مقابل کویت برگزار می‌شود. ایران در دیدار قبلی خود نیز موفق شده بود افغانستان را شکست دهد. این رقابت‌ها حکم انتخابی جام جهانی را دارد و ۴ تیم برتر به این رویداد صعود خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول