Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان میری صبح یکشنبه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان بیان داشت: عملکرد تعزیرات استانمان کر به دیگر سازمان‌های ذیربط بستگی دارد؛ در کل همه اداراتی که مورد استعلام تعزیرات باشند باید در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمک کنند.

وی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی در شش ماهه اول سال گذشته هزار و ۲۶۲ فقره بود که در مدت مشابه سال جاری به دو هزار و ۴۸۲ فقره افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: در بحث قاچاق دام ۶۳ فقره پرونده داشتیم که ۷۴ درصد افزایش کشفیات را در این حوزه شاهد بودیم همچنین در شش ماهه نخست سالجاری در بحث دارو ۱۱ درصد کاهش پرونده داشتیم.

میری تصریح کرد: در بحث قاچاق موتور سیکلت ۱۲۲ درصد و میوه ۵۴ درصد کاهش و افزایش وارده پرونده به تعزیرات را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط خاص اقتصادی سوخت قاچاق از استان‌های دیگر به کرمان وارد می‌شود به همین دلیل فعالیت قاچاقچیان افزایش پیدا کرده است.

میری گفت: در پرونده‌های قاچاق نفت و گاز ۱۹۷ درصد افزایش داشتیم همچنین پرونده‌های وارده در بحث قاچاق بنزین ۲۴۹ درصد افزایش و در کل ۲۱۱ درصد رشد در پرونده‌های فرآورده‌های نفتی به تعزیرات را شاهد بودیم.

در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات «ابراهیم شهریاری» دبیر سابق کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان،   «جواد صادقی» به عنوان دبیر جدید این کمیسیون معرفی شد.

کد خبر 4745154

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا قاچاق سوخت تعزیرات حکومتی کرمان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت استان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی و تقلب در ساخت یک دست مبل به لحاظ کیفیت و کمیت منطبق با کالای نشان داده شده، به پرونده واحد صنفی مبل فروشی متخلف در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او گفت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و متهم علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه توزیع و یا هر گونه تخلف اقتصادی واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat ۱۳۵ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار