Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شیخ‌اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن توسط زائران اربعین به تاسی از حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و یاران باوفایش، گفت: پویش باقرآن باحسین برای نخستین بار در شب عاشورا و در مساجد، حسینیه‌ها و هیات مذهبی کل کشور برگزار شد که با استقبال دوستداران قرآن و اهل بیت (علیه السلام) همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این پویش که توسط شبکه قرآن و معارف سیما و باهدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم راه‌اندازی شده است، در ایام اربعین حسینی نیز به کار خود ادامه خواهد داد و زائران حرم‌های نجف و کربلا می‌توانند با اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای خود در فضاهای مختلف مجازی با محوریت قرائت قرآن توسط زائران، محافل قرآن و موضوعات مرتبط و با درج هشتگ #باقرآن_باحسین ، در این پویش معنوی شرکت کنند.

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از طراحی سامانه آنلاین ختم قرآن در پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه خبر داد و عنوان کرد، در راستای پویش باقرآن باحسین، سامانه‌ای آنلاین برای مشارکت مخاطبان و کاربران اینترنت در طرح ختم قرآن کریم رونمایی شده است که هم اکنون در دسترس عموم مردم قرار دارد.

شیخ اکبری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir و ثبت مشخصات و تعداد صفحات مورد نظر خود برای قرائت، در طرح‌های ختم قرآن کریم این شبکه سهیم باشند.

کد خبر 4745105

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی اربعین حسینی اینترنت قران عاشورا اربعین 98 اربعین حسینی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کنفرانس بین المللی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی علوم انسانی اسلامی فعالیت های قرآنی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی امام حسین ع پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فلسفه خانه اندیشمندان علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات را با اتکا به قرآن کریم می توان تبدیل به ائتلاف کرد

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در حاشیه برپایی جشن محفل قرآنی امام حسنی‌ها در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به لطف خدا مردم ما مردمی هستند که حب اهل بیت علیهم السلام و حب قرآن را در سینه‌های خود دارند.

وی ادامه داد: مردم در پاسداشت حب اهل بیت علیهم السلام بسترهایی برای نمایش آن پیدا کردند اما برای نشان دادن علاقه به قرآن ما خیلی فضایی ایجاد نکرده بودیم. محفل قرآنی امام حسنی‌ها اولین اجتماع قرآنی‌ها بود که فضایی را شکل می‌داد که نشان دهنده علاقه مردم به قرآن است.

رئیس سازمان دارالقرآن اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب زندگی و کتابی محوری است. اتفاقات و اختلافات را با قرآن می‌توان تبدیل به ائتلاف کرد.

وی با اشاره به پویش زندگی با آیه‌ها گفت: پویش زندگی با آیه‌ها تلاش دارد بستری را ایجاد کند تا کم کم مردم ما ارتباط بیشتری با قرآن بگیرند. تا کنون تقریباً ۵ میلیون نفر در این پویش شرکت کردند و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان این تعداد بیشتر شده و ما بعد از ماه مبارک رمضان بتوانیم فضای جدی تر در بحث قرآن داشته باشیم.

کد خبر 6063190 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۹ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۸ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • اختلافات را با اتکا به قرآن کریم می توان تبدیل به ائتلاف کرد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۷ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر