Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، عباسعلی محمدیان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد بی امان با سارقین تعطیلی ندارد و ما در پلیس آگاهی استان البرز بصورت مستمر در این راستا عملیات های مختلفی برگزار می کنیم.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته طی یک عملیات در استان البرز وبرخی از شهرستان های اطراف تهران ۷۲ سارق حرفه ای دستگیر شدند که از این تعداد ۶۰ سارق دارای سابقه کیفری و شش نفر مالخر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: اموال کشف شده شامل طلا، لوازم خودرو، داخل خودرو منزل می باشد.

محمدیان با توجه به اینکه مدت زیادی از دستگیری این افراد نگذشته است، بیان کرد: اعترافات از افراد انجام نشده است و با انجام آن آمار سرقت ها صورت گرفته توسط این افراد بیشتر خواهد شد.

وی  با بیان اینکه افراد برای خرید اجناس دست دوم از مغازه های معتبر و دارای فاکتور خرید، خریداری کنند عنوان کرد: توصیه می شود برای اینکه شاهد کاهش سرقت در استان باشیم، شهروندان از خرید اموال مشکوک بپرهیزند چرا که اگر این اموال خریداری نشود  برای سارق  کارایی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: این سارقین با شیوه جدید و زمان میان روز از ساعت ۱۲ الی ۴ بعد از ظهر سرقت ها را انجام می دادند و همه افرادی که در این زمان در استان البرز از منزلشان سرقت شده است برای رویت اموال به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

46

کد خبر 1310160

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه ترکیه اربعین تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین کردهای سوریه عربستان ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا

همزمان با قتل پیرزن تنها در خانه و سرقت طلاهایش ردیابی‌هـــا برای شنــــاسایــــــی و دستگیری متهمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، سـرهـنگ سیدابوالفضل مسعودی، فرمانده انتظامی آباده گفت: روز دوشنبه دو نفر با ورود به منزل پیرزنی ۸۲ ساله در یکی از محله‌های شهرستان آباده وی را به قتل رسانده و طلا و زیورآلات وی را سرقت کردند.

مأموران انتظامی شهرستان و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اطلاع از این ماجرا شناسایی و دستگیری قاتلان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه قتل مذکور هیچ ربطی به قتل‌های سال گذشته نداشته است، از شهروندان درخواست کرد به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران