Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» با تایید خبر درگذشت مهدی جعفری (طراح صحنه) این مجموعه، درباره حادثه رخ داده در صحنه این سریال که سبب این اتفاق شده به خبرنگار ایلنا گفت: همه چیز در شرایط عادی اتفاق افتاده و دشمنی در کار نبوده است. البته اکنون در حال ارزیابی و کارشناسی این موضوع هستیم و پیگیریم که دلیل این اتفاق را متوجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض اطلاع از این موضوع آن را اعلام می‌کنیم.

وی درباره وضعیت بیمه مهدی جعفری بیان کرد: ایشان بیمه بودند و قطعا مسائل آن در حال پیگیری است ولی اکنون مسئله من این موارد نیست. این بچه فوت کرد و همه از این موضوع ناراحتیم. اکنون در تلاشیم تا کارهای تشییع او آبرومند انجام شود.

این تهیه‌کننده درباره زمان تشییع مهدی جعفری اظهار داشت: باتوجه به صحبت‌هایی که الان با پزشک قانونی انجام دادم، فکر نمی‌کنم امروز انجام شود و به احتمال قوی فردا مراسم تشییع را برگزار می‌کنیم.

غفوری همچنین درباره ادامه سریال «خواب‌زده» توضیح داد: فعلا پروژه متوقف شده و همه از اتفاق پیش آمده ناراحت هستند. امیدوارم کارهای تشییع مهدی جعفری آبرومند برگزار شود، بعد از به هر حال آدم‌ها زندگی را ادامه می‌دهند و ما برای ادامه کار تصمیم می‌گیریم.

روز گذشته شنبه ۲۰ مهر ماه، مهدی جعفری طراح صحنه تلویزیون به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال شبکه خانگی «خواب زده» دچار ۸۵ درصد سوختگی شد.

خواب زده به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، به نویسندگی سعید نعمت‌الله،  سریالی در ژانر وحشت برای شبکه نمایش خانگی است که با انجام مراحل تصویربرداری و سپری کردن مراحل فنی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پزشک خواب کارشناسی نمایش خانگی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم

شهید رسول جعفری برای نخستین بار سال ۱۳۹۳ پس از اولین حضورش در سوریه به خانه برمی گردد.

مهدی جعفری نیز پس از شوق پدر به دفاع از حرم راهی سوریه می شود و پس از جلب رضایت مادر راهی سوریه می شود.

اواخر سال ۱۳۹۳ مهدی جعفری به پدرش در سوریه ملحق می شود و در عملیات بصرالحریر در ۳۱ فروردین ۹۴ به جمع شهدای مدافع حرم می پیوندد.

پس از شهادت مهدی پدرش در آذر ماه ۹۶ در نبرد المیادین به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بوسه زن و شوهری که با مجوز صداوسیما پخش شد
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان