Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اربعین حسینی امروز یک تابلوی بین المللی در عدالت‌خواهی و مقاومت در مقابل ظلم بین المللی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز 21 مهرماه، در دیدار با رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امید است اربعین حسینی مقدمه‌ای برای ظهور اما عصر(عج) و آزادی بشر از زیر ستم جهانی باشد، افزود: وفا، صفا و پرکاری و تداوم هر روز بهتر از گذشته در بین نیروهای زمینی به خوبی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی از روزی که با امام راحل بیعت کرد تا به امروز، قدم های بسیار بزرگی برداشته است.

عبادی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون تغییرات زیادی در دنیا حاصل شده است، گفت: سال گذشته عناصر استکباری می‌گفتند ۱۳ آبانی نخواهد بود و این گفته‌ها را در منطقه مانور می‌دادند  و عده ای نیز در داخل باورشان شده بود و گاهی به گوش می‌رسید که سرمایه‌دارانی که به دنبال تجارت بودند، منتظر 13 آبان بودند، اما به لطف خدا همه فتنه‌های استکبار و ایادی آن‌ها شکست خورد.

وی ادامه داد: امروز کارشناسان استکبار می‌گویند که رهبری هوشمند جمهوری اسلامی آمریکا را به شکست وادار کرده است.

عبادی با اشاره به اینکه امروز کشور عراق قد راست کرده و به عنوان پذیرای یوم الله اربعین حسینی مطرح و دشمن را به خشم آورده است، تصریح کرد:  سال گذشته دشمنان توطئه‌ای در بصره به راه انداختند که شکست خوردند و امسال نیز توطئه دیگری طرح‌ریزی کردند که باز هم با شکست روبرو شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دشمن به حدی شکست خورده که مردم خودشان هم از آن‌ها تنفر دارند، در آمریکا آنقدر رسوایی شده که می‌خواهند تقصیر را بر گردن ترامپ بیندازند غافل از اینکه سیستم شان مشکل دارد.

وی عنوان کرد: مانوری که ارتش جمهوری اسلامی در شمال و غرب کشور انجام داد، در این مدت کوتاه چشم دشمنان را خیره کرد و اوج آمادگی را به رخ آنان کشاند.

عبادی اظهار کرد: اتفاقات امروز جهان حاکی از آن است که جامعه بشری در حال بیدار شدن و به دنبال عدالت خواهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآورشد: در اربعین حسینی تنها شیعیان حضور ندارند بلکه از تمامی اقشار از جمله برادران اهل سنت، مسیحیان، هندوها، زرتشتی‌ها، ارمنی‌ها و... حضور دارند، این پیام اربعین حسینی کارساز خواهد بود و روز به روز نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اربعین ۹۸ نيروي زميني ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا