Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک ضمن بیان اینکه کودکان همانند زمین پاکی هستند که هر بذری در آن بیفشانیم رشد کرده و به کمال می‌رسند،گفت: کودکان سرمایه‌های اجتماعی آینده‌ساز کشور هستند که می‌بایست زمینه نیکی را در آن‌ها فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان می‌تواند محل مناسبی برای پرورش نیکی‌ها در این بخش از جامعه باشد، افزود: نقش نهاد‌ها و سازمان‌ها در تربیت درست و اصولی این نسل بسیار حائز اهمیت است لذا می‌بایست برنامه‌ریزی مناسب برای زمینه‌سازی رشد و تعالی آن‌ها صورت گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در دین مبین اسلام نیز برای شخصیت دادن به کودکان و لزوم تربیت صحیح فرزندان بسیار تأکید شده است، ابراز داشت: کودکان همانند لوح سفیدی هستند که هر آنچه بر روی آن نوشته شود را به یادگار در ذهن خود خواهند داشت لذا می‌بایست برای این امانت خدا روی زمین زمینه مشارکت فعالانه را در کار خیر فراهم کرد.

اعزام کاروان فرهنگی اربعین به مرز مهران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان سمنان بابیان اینکه طی هفته ملی کودک ۱۱۰ برنامه مختلف در استان اجرایی شد، ابراز داشت: تلاش شد تا این برنامه‌ها ضمن ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان مفاهیم تربیتی، دینی و اجتماعی فرهنگی را نیز در دل خود برای کودکان نهادینه کند.

نبی‌الله خدابخشی ضمن بیان اینکه توانند شدن کودکان نیازمند احیای فضیلت‌های نیکی نظیر مهربانی، احترام، بردباری و ... است، تصریح کرد: برای رسیدن به این منظر فضیلتی بالاتر از عاشورا و در دامنه‌ی آن هشت‌ساله دفاع مقدس نیست که مصادف شدن ایام اربعین با هفته ملی کودک و جشنواره قصه‌گویی این فضا را دوچندان معنوی کرده است.

او از اعزام کاروان امداد فرهنگی پیک امید کانون پرورش فکری استان سمنان به مرز مهران با همکاری ستاد مرکزی اربعین و استان‌های تهران و قم خبر داد و اظهار داشت: این کاروان در موکب بچه‌های اربعین برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی، فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اسلامی اجرا می‌کنند.

انتهای پیام / م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: دختران هنرمند این خطه مرزی با کسب مقام نخست در دومین جشنواره سرود آفرینش، به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.   طاهره سیدین افزود: این دوره از مسابقات در ۲ بخش کانونی و آزاد به صورت غیرحضوری برگزار شد و هیات داوران آثار را در مشهد ارزیابی کردند.   وی اظهار کرد: در مرحله استانی این مسابقات، گروه پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد به سرپرستی کلثوم عزتی و در بخش آزاد گروه آواهای محلی صبای این شهرستان به سرپرستی خلیل شیری توانستند جواز شرکت در مرحله بعدی مسابقات را کسب کنند.   وی ادامه داد: دومین جشنواره سرود آفرینش در مقطع راهنمایی با شرکت ۱۱ گروه در بخش کانونی و چهار گروه در بخش آزاد برگزار شد.   مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: این دوره از مسابقات با موضوع سروده های کلاسیک و محلی به کار خود در خراسان رضوی پایان داد.   سیدین افزود: همچنین سال گذشته، کلثوم عزتی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان رتبه نخست بخش بین الملل جشنواره قصه گویی خراسان رضوی را از آن خود کرد.   شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد