Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه باید از آرای مردم صیانت شود، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تیری بر قلب دشمنان نظام خواهد بود. تاریخ انتشار: 12:23 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۱۷۱

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان مازندران، اظهار کرد: انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا بیشترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و مبتنی بر اصول دینی و اسلامی برگزار می‌شود که آن را متمایز با سایر نظام‌های دنیا ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی قضایی استان مازندران در ادامه اظهار داشت: در انتخابات اسلامی و دینی ما، منتخبین از بین مردم معرفی می‌شوند و همین اساس در کشور ما نمایندگان منتخب توده مردم و تأمین کننده حقوق ایشان و نه قشر خاصی از جامعه هستند.

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان مازندران با اشاره به تقدم امر پیشگیری از وقوع جرم در همه زمینه‌ها یادآور شد: با توجه به انتخابات گذشته و بعضی از موضوعات مختلف در این خصوص، توجه به امر پیشگیری از وقوع جرائم در تمامی زمینه‌ها ضروری است و باید با حساسیت و اهمیت بیشتر باید به آن پرداخته شود؛ از این رو بخشنامه‌ای نیز از سوی رئیس قوه قضاییه در این خصوص صادر و این ستاد نیز به همین منظور تشکیل شده است تا اقدامات لازم برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران یادآور شد: اقدامات و تصمیمات این ستاد، تضمین کننده صحت و سلامت برگزاری انتخابات بوده و با تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه و پرشور و حضور حداکثری مردم فراهم خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: بر اساس فرمایشات معظم له، حق مردم حق ناس است و باید از همه آرای مردم صیانت شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با حضور و همت همه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، یک انتخابات سالم، قانون مند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور، تیری بر پیکر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت السلام و المسلمین اکبری ادامه داد: مراحل قبل از برگزاری انتخابات باید مورد بررسی قرار گرفته و با تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان ها، گزارش انتخابات قبل مورد بررسی قرار گیرد از بروز جرائم مشابه جلوگیری شود.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، فرماندار ساری، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، مدیرکل سیاسی استانداری، نماینده سازمان صدای و سیما، دفتر نظارت شورای نگهبان استان، نماینده اداره کل اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی استان و نماینده اداره کل ارشاد اسلامی استان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقی و قضایی ستاد پیشگیری جرایم انتخاباتی نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور