Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن ‌اصفهان از پرداخت ‌۵۷۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب تعمیر و بازسازی و بهسازی مسکن روستایی و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای کمک به تعمیر و احداث واحدهای آسیب دیده امسال خبر داد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن قوی بیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اظهار داشت: سهم استان اصفهان از این طرح طی سال‌های 1384 تاکنون 86 هزار و 934 فقره تسهیلات بوده که در حال حاضر تعداد 54 هزار و 844 فقره به پایان کار منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته سهمیه تخصیصی استان اصفهان 10 هزار و 500 فقره بوده که از این سهم 4535 فقره با سقف فردی 400 میلیون ریال ابلاغ شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در این راستا 574 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب تعمیر و بازسازی و بهسازی مسکن روستائی پرداخت خواهد شد، همچنین 260 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای کمک به تعمیر و احداث واحدهای آسیب دیده در حوادث فروردین سال 98 پرداخت خواهد شد.

23 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی عشایر فارس اختصاص یافت‌18 میلیون یورو برای تأمین آب استقرارگاه‌های عشایر اختصاص‌یافته است470 پروژه آبرسانی برای عشایر کشور اجرا شد

وی تصریح کرد: احداث و تعمیر حدود 14 هزار واحد مسکونی با کمک تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض و کمک‌های جنبی نیز در سال جاری انجام شده است.

قوی‌بیان ادامه داد: از دیگر دستاوردهای بنیاد مسکن استان اصفهان در سال 98 حضور در بازسازی شهرستان پلدختر استان لرستان  در قالب ستاد معین جهت بازسازی حدود 3 هزار و 648 واحد مسکونی روستایی و شهری است.

وی با اشاره به آمار حوادث استان اصفهان، اظهار داشت: برای 5 هزار و 727 واحد آسیب دیده ثبت شده در سامانه پایش، تسهیلات 3 هزار و 320 واحد در قالب 2080 واحد احداثی و 1240 واحد تعمیری تامین اعتبار شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از 95 درصد  بازسازی در سر پل ذهاب استان کرمانشاه که شامل حدود 12 هزار واحد تعمیری و نزدیک به 3 هزار و 200 واحد احداثی و مقاوم سازی بوده پایان یافته و  تعداد 353 نفر ناظر نظام فنی روستایی و 48 دفتر خدمات فنی به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: 102 خانوار روستایی در استان اصفهان دارای حداقل دو عضو معلول هستند که به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

قوی‌بیان با بیان اینکه تسهیلات ویژه بهسازی جهت هر خانوار 180 میلیون ریال است، گفت: همچنین کمک بلاعوض از طریق بنیاد مستضعفان 100 میلیون ریال، سازمان بهزیستی مبلغ 60 میلیون ریال و حساب 100 حضرت امام(ره) مبلغ  20 میلیون ریال کمک بلاعوض به این متقاضیان داده می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد