Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:26:27 GMT

گزارش شورا از اقدامات شهردای در پیاده‌روی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۸۵۵

گزارش شورا از اقدامات شهردای در پیاده‌روی اربعین

نایب رئیس شورای شهر تهران گزارشی از بازدید اخیرش از اقدامات شهرداری در جریان پیاده روی اربعین ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران ابراهیم امینی گزارشی از سفر اخیرش به عراق و بازدید از  اقدامات شهرداری تهران در مراسم اربعین به شورا ارائه کرد و گفت: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائرین پیاده روی اربعین جلسات متعددی را در شهرهای نجف، کربلا و کوفه با مسوولان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان این که همچنین در نجف با سرکنسولگری ایران جلسه‌ای داشتیم اظهار کرد: قرار شد تجربیات و نقطه نظرات سرکنسولی در عراق در اختیار شورای شهر قرار گیرد.

امینی با اشاره به بازدیدشان از منزل امام خمینی(ره) در نجف که امروز به موزه تبدیل شده است گفت: با نیروهای خدماتی که در کوفه و نجف که  فعال بودند دیدار داشتیم.

وی با اشاره به حضور نیروهای شرکت شهر سالم در مسیر پیاده روی اربعین افزود: نیروهای پزشکی مختلف از مناطق با شرکت شهر سالم همکاری داشته و خدمات دارویی و بهداشتی به زائران ارائه می‌دانند و نکته قابل توجه حضور افراد خیر در مسیر پیاده روی اربعین بود به گونه‌ای که پدر شهیدی دستگاه پخت نان خود را و یک فرد دیگر دستگاه لباسشویی‌اش را به مسیر پیاده روی اربعین آورده بود تا به مردم خدمات ارائه کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان این که میزان مشارکت مردم و اصناف باید در سال‌های آینده افزایش یابد گفت: شهرداری تهران تنها براساس وظایف محوله در کربلا و سایر نقاط زیارتی عراق خدمات ارائه می‌کند و شهرداری برای مکان و توزیع غذا هزینه نمی‌کند. در تلاش هستیم با مشارکت اصناف مختلف هزینه‌ها را کاهش دهیم چرا که در این سفر متوجه شدیم با همکاری اقشار مختلف جامعه می‌توان خدمات بهتری را به زائران ارائه کرد و شهرداری تهران نیز براساس مصوبه شورا در پیاده روی اربعین عمل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران پياده روي اربعين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است

استاندار کردستان، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این شورا یکی از مهمترین شوراها بوده که می‌تواند در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشد، امید که امسال بیشتر از ظرفیت این شورا استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور کار و مصوبات این شورا مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد، گفت: انتظار می‌‌رود که خود مدیران در شورای فرهنگ عمومی شخصا حضور پیدا کنند.

استاندار کردستان با اشاره با اینکه دستور کار این جلسه مربوط به شعار سال است، تصریح کرد: نخستین جلسه امسال با این عنوان در استانداری برگزار و از مدیران استانی خواستار ارائه برنامه در جهت تحقق شعار سال شدیم، مقرر شده که هر دستگاه برنامه جامع و شاخصی را ارائه و پایان سال ارزیابی شوند.

وی افزود: مقرر شده که برنامه‌های دستگاه و حوزه‌های اقتصادی استان در اختیار جامعه دانشگاهی و نخبگان قرار گیرد و به جمع‌سپاری گرفته شود.

دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه ارائه دهند

زارعی‌کوشا خواستار اجرای عدالت فرهنگی در همه شهرستان‌ها شد و بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصاد ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است که می‌توانیم با تحقق شعار سال این مشکل را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: کار فرهنگی می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند، دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌ها نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه گاها برگزاری یک جشنواره و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر داشته باشد.

به گفته وی، در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان در بخش پایانی سخنان خود گریزی به حمله اخیر سپاه به اسرائیل زد و عنوان کرد: سال‌ها است که سایر کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده بودند که سپاه در پاسخ به این تعرضات و حمله به کنسلوگری عراق، آنان را تنبیه کرد. اما صداوسیما بسیار شعاری و کاریکاتوری به آن پرداخته شد، می‌توان با تلفیقی از کارهای فرهنگی و ظرفیت‌های موجود در این حوزه بیشتر تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود