Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:54:25 GMT

مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۸۹۱

مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسیر «شهداد – نهبندان» که براثر سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، قابل بازسازی نیست و باید مسیر جایگزین تعریف و احداث شود.

به گزارش ایسنا، "سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی" امروز ۲۱ مهرماه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: بازسازی پل کالیشور واقع در شهرستان راور که در سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مناقصه این پروژه برگزار شده و به زودی پیمانکار کار را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلیخانی همچنین با اشاره به تخریب جاده شهداد - نهبندان در حادثه سیل ابتدای امسال تصریح کرد: هنوز ۲ و نیم متر آب روی جاده وجود دارد و به دلیل وجود نمک در این منطقه، آب نفوذ نمی کند و این مسر قابل بازسازی نیست و باید مسیر جدید از سوی راه و شهرسازی پیشنهاد شود.

به گزارش ایسنا، "سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی" معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به گزارش مانور زلزله که به صورت مشترک با استان یزد در مردادماه امسال برگزار شد، عنوان کرد: ۳۰ دستگاه مختلف و یک هزار نفر نیروی انسانی مشارکت داشتند و این مانور مشترک برای نخستین بار در کشور برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری مانور، برخی نقاط ضعف دستگاه ها مشخص شد و برگزاری مانورها به صورت منطقه ای است و در جنوب و شرق نیز اجرای خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "مالک اژدری" فرماندار راور نیز در این جلسه گفت: مناقصه بازسازی پل کالیشور برگزار شده و به زودی کار آغاز می شود و در زمینه آزادسازی حریم رودخانه ها در سطح شهرستان ۱۰۳ اخطاریه ارسال کرده ایم.

وی خواستار اختیارات لازم برای آزادسازی حریم رودخانه ها در روستاها شد و افزود: در حوزه شهرستان راور در بحث ارتباطات مشکلات زیادی داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه و راهداري تخريب سیل اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد