Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰ هزار نیروی الحشد الشعبی در تامین امنیت اربعین شرکت دارند. اربعین

فرمانده ستاد عملیات فرات میانه در سازمان الحشد الشعبی عراق  از مشارکت بیش از ۴۰ هزار نیروی این سازمان در دو بخش تامین امنیت و  خدمات رسانی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

سرتیپ "علی الحمدانی" به رسانه ها گفت که بخشی از این تعداد نیرو که از گروهها و بخش های مختلف  تحت امر سازمان الحشد الشعبی هستند در کنار سایر نیروهای مسلح عراق، وظیفه خطیر تامین امنیت زائران و اماکن زیارتی در ایام اربعین حسینی (ع) را بر عهده دارند و بخشی نیز به کار خدمات رسانی به زائران مشغولند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحشد الشعبی

وی گفت که نیروهای سازمان الحشد الشعبی هم اکنون در مناطق مختلف استان بابل تا دریاچه نجف و خط راهبردی کربلا و تمامی مناطق استان کربلا مستقر هستند.

همزمان اعلام سرتیپ پاسدار "قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ورود ۵۵۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای قانونی چهارگانه (شلمچه، مهران، چذابه و خسروی) تنها ظرف  یک روز بعنوان یک رکورد در تاریخ ورود زائران ایرانی  به عراق، در رسانه های این کشور بازتاب یافت.

بیش از ۱۴ میلیون  زائر عراقی و غیر عراقی از جمله دو و نیم میلیون ایرانی در مراسم زیارت ایام اربعین سال گذشته شرکت کردند، رقمی که بررسی های میدانی در روزهای اخیر دست کم در حوزه زائران ایرانی، نشانگر  افزایش بی سابقه نسبت به پارسال است، امری که بعضا مشکلات در حوزه حمل و نقل، اسکان و حتی خدمات رسانی در نقاط پر ازدحام ایجاد کرده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه ۹ ساله با حضور نماینده ولی فقیه در حج و سفیر عربستان در ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد. تصاویری از حضور زائران در فرودگاه ببینید.

کد خبر 846215 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها عتبات خبر مهم كعبه

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان