Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مختار یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مهر ماه امسال در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: امسال مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد که مرحله مقدماتی این مسابقات مرداد ماه امسال در استان قم برگزار شد و از استان کرمان ۲۵ نماینده در این مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: نمایندگان استان کرمان در بخش برادران موفق به کسب دو مقام کشوری شدند که در مسابقات بخش آوایی، علی صدقی در رشته دعا خوانی حائز رتبه سوم  کشوری شد.

وی افزود: هادی رضایی نماینده استان کرمان در رشته حفظ ۱۰ جزء موفق شد در مرحله نهایی رتبه‌ شایسته‌ تقدیررا کسب و به عنوان شش نفر برتر این رشته انتخاب شود.

حجت الاسلام یعقوبی یادآور شد: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمان مرداد ماه امسال با حضور ۳۵۵ نفر در بخش آوایی و ۷۰ نفر در بخش معارفی برگزار شد.

رئیس امور قرآنی اوقاف استان کرمان تصریح کرد: سازمان اوقاف تنها مرجع رسمی برگزار کننده مسابقات قرآن کریم در کشور است که هر ساله مسابقات قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری را برگزار می کند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین المللی، ترویج فعالیت های قرآنی را در دستور برنامه های قرآنی خود دارد.

 چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران برگزار شد.

خ

کد خبر 4745309

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قرآنی قرآن اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳