Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@10:24:17 GMT

اجراي طرح ساماندهي موتورسيکلت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۱۳۷

اجراي طرح ساماندهي موتورسيکلت‌ها

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران و برخورد با متخلفان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: موضوع موتورسیکلت‌سواران را سال‌هاست که دنبال می‌کنیم.
وی گفت: باید کاری ریشه‌ای و عمیق انجام شود و به زودی طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران و برخورد با موتورسواران متخلف به شکل جدی در پایتخت آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پایتخت درباره برخورد با سارقان حوزه شهری که دیوار‌های صوتی، علایم شهری و ... را می‌دزدند، گفت: باند 8 نفره‌ای که برای دزدی 44 تابلو، تلویزیون و علایم شهری اقدام کرده بودند، منهدم و سارقان دیوار‌های صوتی نیز دستگیر شدند که متأسفانه باید اعلام کنم برخی از آن‌ها پیمانکاران شهرداری بودند.
سردار رحیمی درباره حفظ امنیت سردیس‌های پایتخت نیز گفت: در تهران 4 تا 5 هزار سردیس وجود دارد که باید برای حفاظت آن‌ها اقدامات حفاظتی پیش‌بینی شود، اما انجام نشده است.
وی گفت: قرار بود از بودجه حوزه شهری در بخش کلانتری‌ها کمک شود، بیش از ده سال از این مصوبه می‌گذرد و در حالی که قرار بود کلانتری‌ها را به 200 مورد برسانیم و در گام اول 40 کلانتری را بهره برداری کنیم که تحقق نیافته است و در هفته ناجا با کمک تعدادی از خیران، توانستیم این کار را آغاز کنیم.
سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس تهران روزانه صد‌ها خدمات به شهرداری و شهرداران ارائه می‌دهد، گفت: حرکت پلیس در ایجاد امنیت پایدار شهری رو به جلو است و کمک شهرداری می‌تواند در ایجاد امنیت مؤثر باشد، اما بودجه پلیس در شورای شهر تقریباً به صفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرا ساماندهی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان