Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:17:39 GMT

کاهش پرونده‌های موجود در دادسرای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۱۶۶

کاهش پرونده‌های موجود در دادسرای خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی صادقی صبح امروز در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مشهد، با بیان اینکه در دوره کنونی مدیریت استاندار خراسان رضوی شاهد تغییرات و فعالیت‌های خوبی در استان هستیم، اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین مدیران استان وجود دارد که در چند ساله گذشته کم سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۱ به عنوان دادستان مشهد آغاز به کار کردم، افزود: اقدامات مختلفی طی این چند سال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعب دادسرا در مشهد و استان از ۱۵۷ شعبه به ۲۱۱ شعبه توسعه یافت.

صادقی تصریح کرد: در سال ۹۱ میانگین پرونده‌های موجودی شعب دادسرا در شهرستان‌ها به جز مشهد ۲۷۰ فقره بود که امروز به ۱۷۰ فقره کاهش یافته است، در مشهد نیز تعداد پرونده‌ها از ۳۳۰ فقره در سال ۹۱ به کمتر از ۲۰۰ فقره کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف نظیر پیشگیری از وقوع جرم، احقاق حقوق عمومی و حفاظت از بیت المال در کشور پیشتاز هستیم، ابراز کرد: درجرایم خاص نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه هنوز در بخش‌های مختلف باید اقداماتی صورت بگیرد، گفت: این موفقیت‌ها با همکاری و حمایت‌های مدیران و مسئولان دستگاه قضا صورت گرفته است.

صادقی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام محمد حسین درودی، اظهار کرد: دادستانی در بین سمت‌های موجود در قوه قضائیه به دلیل تعدد وظایف، اختیارات و انتظارات جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است. امیدواریم با حمایت‌های دادستانی کل کشور شرایط دادسرای مشهد از لحاظ کمی و کیفی و تمام ابعاد بهتر، شفاف‌تر و موثرتر شود.

کد خبر 4745179

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی مراسم معارفه دادستان مشهد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمدعلی نعمت نژاد در گفت‌وگویی با بیان اینکه برای تامین ۶ هزار و ۵۰ لیتر کسری آب در مشهد، ۱۶ طرح تامین آب برنامه‌ریزی شده، اظهارکرد: به همین منظور بودجه ۴۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای این طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط ۸ درصد از مجموع سدهای خراسان رضوی پرشدگی آبی دارد و با وجود بارندگی‌های امسال نسبت به دوره بلندمدت، ۳۰ درصد کاهش بارندگی در استان داریم.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: برای تامین آب شرب تابستانی سایر شهرهای خراسان رضوی، مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه صادر شده است.

نعمت نژاد گفت: در حال حاضر هفت درصد از حجم ذخیره تامین کننده آب مشهد شامل سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده آب دارد که رقم بسیار ناچیزی است و در شرایط سخت آبی قرار داریم.

وی ادامه داد: به طور متوسط هم‌اکنون مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است که این رقم در تابستان به ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در مشهد و استان طی سال آبی جاری از مهر تاکنون نسبت به میانگین درازمدت حدود ۳۰ درصد کاهش دارد و امسال سیلابی برای ورود به سدها نداشته‌ایم.

نعمت نژاد با بیان این مطلب که ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شده است، گفت: با توجه به شرایط خشکسالی با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می شود و مدیریت مصرف نیز در این شرایط ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898647

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی