Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کربلایی زاده به عنوان اولین بازیگر نمایش «پنجره ای رو به آسمان» معرفی شد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر قصد دارد نمایش کمدی «پنجره‌ای رو به آسمان» را برای اجرا در اواسط پاییز سال جاری آماده کند که به تازگی امیر کربلایی زاده به عنوان اولین بازیگر به این پروژه تئاتری پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربلایی زاده در این نمایش نقش ۴ مرد و ۲ زن را ایفا می‌کند.

این اثر نمایشی توسط حسین دژاکام در ژانر کمدی نوشته شده است و ۴ پرسوناژ دارد.

دژاکام فروردین و اردیبهشت امسال نمایش «مکبث» را که قبلا در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه رفته بود در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرد که خوانشی جدید از نمایشنامه شکسپیر به حساب می آمد.

این هنرمند پیش از این نیز تجربه روی صحنه بردن نمایش های کمدی چون «مرد نیک»، «دزد دریایی» و «صعود مقاومت پذیرآرتورو اویی» را داشته است که با استقبال مخاطبان روبرو شده اند.

معرفی عوامل نمایش و زمان و مکان اجرا متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر کربلایی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد

فرشید بزرگ نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شاهد اجراهای بسیار خوب از هفت نمایش بودیم.

وی افزود: در دوره‌های قبل نیز به عنوان داور حضور داشتم اما در دوره چهارم همایش، سطح کارها به لحاظ فنی تغییر پیدا کرده و نمایش‌ها جدی‌تر گرفته شده که البته دلیل این امر حمایت حوزه هنری از این جریان بوده است.

داور چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آنچه از سوی هیأت داوران و دیگر دوستان مطرح و با آن موافقت شد، آغاز به کار دبیرخانه جشنواره پنجم است، پیشنهاد می‌شود این دبیرخانه از فردا شروع به کار کند، زیرا این مساله در برگزاری همایش، ارتقای تئاتر و نیرو سازی تأثیرگذار است.

بزرگ نیا عنوان کرد: یکی از مسائلی که در تئاتر وجود ندارد هنر گفتگو است، حتی در بین گروه‌هایی که در عرصه تئاتر فعالیت دارند گفتگویی شکل نمی‌گیرد، این در حالی است که در بسیاری از استان‌ها در میان گروه‌هایی که نمایش آماده می‌کنند، فرهنگ گفتگو با نویسنده و کارگردان وجود دارد و آنان آزادانه می‌توانند اجراها را مشاهده کنند، این امر نشان می‌دهد هنرمندان تئاتر به هنر گفتگو نیاز دارند، باید مسائلی که وجود دارد کنار گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر با گفتگو شکل می‌گیرد، زیرا گفتگو موجب تقابل و تعامل می‌شود، بنابراین لازم است تئاتر جایگاه خود را ارتقا دهد، حضور پررنگ خانم‌ها در این دوره بی نظیر بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

داور چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آنچه در این دوره از جشنواره وجود داشته حضور نویسندگان بومی است، یکی از معضلات تئاتر ایران، نبود نویسنده خوب است، از بین هفت اثر اجرا شده ۴ اثر از نویسندگان نمایش‌ها بومی بودند، باید این مساله را به فال نیک گرفت و تقویت کرد، امیدواریم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تعامل حوزه هنری این استان از نمایشنامه نویسان حمایت کنند، تا اعتبار خوبی به گروه‌های فعال تزریق شود.

بزرگ نیا در مورد تئاتر تک بیان کرد: تئاتر تک گونه‌ها و زیرشاخه‌های زیادی دارد و باید نگاه هنرمندان جدی‌تر و علمی‌تر باشد.

کد خبر 6080939

دیگر خبرها

  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • تمساح خونی و رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • فرزند زمانه خود باش