Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس آگاهی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه ۲ مالباخته وشکایت مبنی بر کلاهبرداری وسرقت ۹ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۳۶ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
سرهنگ عبدالمجید کرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: افراد مالباخته که در صنف طلا فروشی فعال هستند، در شکایت خود اعلام کردند فردی که مدتی در خرید وفروش طلا با آنان فعالیت داشته، طلای ساخته شده را به طلا فروشان تحویل می داده و معادل آن طلای آب شده (شمش) تحویل می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی بیان داشت: متهم با طرح و برنامه ریزی و پس از جلب اعتماد مالباختگان به مغازه طلافروشی آنها مراجعه و اعلام می کند طلای ساخته شده تا چند دقیقه دیگر توسط همکارش خواهد رسید.
این مسوول انتظامی اظهار داشت: متهم جهت سرعت در کار، معادل وزن طلای سفارش داده شده طلای آب شده بمیزان ۹ کیلوگرم درخواست کرد که شاکیان مقدار طلای یاد شده را به فرد کلاهبردار دادند که نامبرده پس از چند دقیقه و با استفاده از شلوغی مغازه با طلای تحویل گرفته شده از مجتمع خارج شده است.
وی ادامه داد: مالباختگان پس از چند دقیقه با نامبرده تماس گرفته و باتوجه به پاسخگو نبودن و از دسترس خارج کردن تلفن، متوجه کلاهبرداری  متهم می شوند.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: بلافاصله کارهای لازم برای دستگیری متهم آغاز که با تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات فنی و پلیسی، در نهایت مخفیگاه نامبرده در شهرستان یزد شناسایی شد. 
سرهنگ کرمی تصریح کرد: ماموران با گرفتن نیابت قضایی ب یزد اعزام و با تعقیب و مراقبت های لازم محل اختفا متهم را شناسایی کردند.
وی گفت: پس از کسب اطمینان از حضور وی در منزل، طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش علاوه بر طلاهای سرقتی، مقدار ۲ کیلو و ۳۱۵ گرم تریاک نیز کشف کردند.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات و اعتراف به بزه انتسابی، به دادسرا اعزام و با قرار ۶۰ میلیارد ریال روانه زندان شد.
۷۱۹۵/۲۰۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت یزد هرمزگان پلیس آگاهی ناجا دستگیری سارقان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد