Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:43:55 GMT

زمینه لایروبی کانال دسترسی بندر گناوه فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۲۵۷

زمینه لایروبی کانال دسترسی بندر گناوه فراهم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد قاسمی اظهار داشت: به دنبال پیگیری های مستمر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص لایروبی و نگهداری کانال دسترسی و پای اسکله های بندر گناوه، لایروب کاتر ساکشن لاله از بندر محمد عامری به بندر گناوه منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: طی یک ماه گذشته مقدمات اجرایی پروژه شامل تجهیز کارگاه، انتقال و نصب لوله های دریایی و خشکی و همچنین اصلاح دایک به انجام رسیده و با انتقال این دستگاه پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی از ابتدای آبان ماه آغاز شود.

وی ادامه داد: براساس برآورد صورت گرفته پیش بینی شده حدود ۶۵ هزار متر مکعب لایروبی ظرف مدت ۲.۵ تا ۳ ماه آینده صورت پذیرد.

قاسمی عنوان کرد: با توجه به ازدحام و تراکم بیش از حد شناور ها در محدوده خور و اسکله های بندر گناوه، اجرای موفقیت آمیز این پروژه در گرو مشارکت تمامی ذینفعان به ویژه تعاونی های لنج داران و شیلات خواهد بود.

محمد قاسمی بیان کرد: با انجام لایروبی عمق کانال دسترسی بندرگناوه به ۳.۵ متر خواهد رسید.

 وی گفت: این لایروبی در قالب قرارداد پنج ساله لایروبی نگهداری حوزه جنوب غرب و توسط شرکت طرف قرارداد سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی می‌شود.

کد خبر 4745133

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه سازمان بنادر و دریانوردی محمد قاسمی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​

تین نیوز

طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، طی مراسمی با حضور الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد مربوط به اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

در این مراسم که امروز برگزار شد؛ قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

عفیفی پور در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

وی افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت شرکت های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت های بین المللی است.

گفتنی است در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلودهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است