Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قیمت بلیط اتوبوس وی ای پی از تهران به کرمانشاه ۶۶۰۰۰ هزار تومان و جفت صندلی ۴۱۰۰۰هزار تومان است.

وی افزود: با وجود اینکه قیمت کرایه اتوبوس درتهران ۱۰۰ درصد افزایش داشته در سطح استان کماکان نرخ کرایه ها افزایش نداشته است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان اتوبوسرانی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: در استان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین از تمام ناوگان اتوبوسی شامل ۲۸۵ دستگاه و ۴۵۰ دستگاه مینی بوس استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی دال بر تخلف اضافه نرخ در کرمانشاه نداشتیم.

محمدی گفت: توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های مربوطه و در پایانه شهید کاویانی انجمن های صنفی رانندگان بخش مسافر و انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری بر روند جابجایی مسافران نظارت کامل دارند.

کد خبر 4745326

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوس اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران به احداث کارخانه‌های به‌روز تولید آسفالت، ترمیم و اجرای آسفالت ریزی در معابر مختلف پایتخت اقدام کرد. طبق نظرسنجی‌ها ۶۰ درصد از شهروندان تهرانی متوجه اقدامات اخیر در حوزه آسفالت شده‌اند و البته بیش از نیمی از شهروندان این تغییرات را کافی نمی‌دانند.

در تحقیقاتی که صورت گرفته در گروه کسانی که شغلشان رانندگی است؛ بیشترین رضایت از تغییرات را رانندگان اتوبوس و کمترین رضایت را رانندگان تاکسی داشته‌اند. شهروندان هم کیفیت آسفالت معابر فرعی را پایین‌تر از معابر اصلی و کیفیت معابر اصلی را پایین‌تر از بزرگراه‌ها می‌دانند.

در نگاه مردم به ترتیب بزرگراه‌های همت، آزادگان، یادگار امام(ره) و شهید بابایی اولویت های شهر برای نوسازی آسفالت هستند.

کد خبر 844583 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»