Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شهردار تبریز با بیان این‌که هیچ پیشنهادی از تبریز برای تیم والیبال شهرداری ارائه نشد، گفت: رایزنی‌ها برای حفظ امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز در این شهر بی نتیجه بوده است.

به گزارش ایسنا، رسول موسایی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این‌که شهرداری تبریز از لحاظ قانونی اجازه تیم‌داری ندارد، اظهار کرد: برای واگذاری امتیاز تیم های فوتبال و والیبال شهرداری تبریز فراخوان داده ایم تا متقاضیان پیشنهادات خود را ارائه دهند که غیر از فوتبال، سایر تیم های شهرداری، هیچ پیشنهادی دریافت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند هفته تا آغاز لیگ برتر والیبال کشور، تنها یک پیشنهاد برای تیم والیبال شهرداری تبریز دریافت کرده ایم که آن هم از شهر ارومیه بوده و به صورت مکتوب به ما ارائه شده است.

قائم مقام شهردار تبریز با بیان این‌که پیشنهاد دیگری برای خرید امتیاز لیگ برتری تیم والیبال ارائه نشده است، بیان کرد: برای حفظ امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز رایزنی های زیادی انجام داده ایم اما هیچ پیشنهادی از خود شهر تبریز دریافت نکرده ایم و اکنون فقط شرکت اسپوتا آذر درنای ارومیه نسبت به این فراخوان پیشنهاد داده است.

وی افزود: مجوز مذاکره شهرداری تبریز با شرکت مذکور جهت واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم والیبال از سوی شورای شهر صادر شده و فدراسیون والیبال و سازمان ورزش و جوانان هم مخالفتی با این انتقال ندارند.

گفتنی است؛ لایحه تجویز واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز از سوی شورای اسلامی شهر تبریز تصویب شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آذربايجان شرقي واليبال شهرداري استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد

به گزارش خبرنگار مهر، بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال با برتری تیم گرگان به پایان رسید.

در این دیدار که عصر جمعه در سالن مملو از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ مقابل تیم مهرام شهر قدس به برتری رسید و سری اول نیمه‌نهایی را به سود خود رقم زد.

مصطفی هاشمی تیمش را با ترکیب اولیه سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، ویل چری و ارسلان کاظمی وارد زمین مسابقه کرد.

شاگردان علی آرزومندی در تیم مهرام نیز با ترکیب ابتدایی محمد جمشیدی، سجاد مشایخی، سجاد پذیرفته، پیتر گرگوریان و ایلیا هولمن وارد زمین شدند.

این مرحله از مسابقات به صورت ۳ برد از ۵ بازی در حال برگزاری است.

دیدار دوم یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در گرگان برگزار می‌شود و مهرام میزبان دیدارهای بعدی خواهد بود.

شهرداری گرگان با برتری مقابل لیموندیس شیراز و مهرام با شکست مس کرمان به این مرحله راه یافته‌اند.

تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر این مسابقات است.

کد خبر 6082740

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!