Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:20:57 GMT

رتبه صادرات قزوین در کشور قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۴۳۱

رتبه صادرات قزوین در کشور قابل قبول نیست

استاندار قزوین روز یکشنبه در کارگروه اشتغال استان قزوین افزود: پایین بودن سهم صادراتی استان در کشور باید با تشکیل کارگروه ویژه و اختصاصی مورد پیگیری و آسیب شناسی قرار گیرد چرا که سهم ۰.۶ صادراتی استان از کل کشور قابل قبول نیست.

هدایت الله جمالی پور افزود: اینکه استان قزوین با بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی جزو استان های برتر صنعتی کشور به شمار می رود اما سهم صادراتی آن بسیار پایین است قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کارگروه اشتغال، تولید و صادرات در استان بسیار با اهمیت است و باید مورد اهتمام مدیران قرار گیرد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا شاهد رونق سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

جمالی پور همچنین در بخش دیرگی از صحبت های خود گفت: برای توانمندسازی زنان روستایی نیز باید مدیرکل زنان و خانواده استانداری و همچنین مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری پای کار باشند.

استاندار قزوین بر اقدامات دستگاه‌های استان به منظور تامین منافع ملی تاکید کرد و گفت: عملکرد مجموعه مدیران استان باید زنجیره‌وار و در راستای تامین منافع ملی باشد.

جمالی پور همچنین به تشویق عملکرد دستگاه‌هایی که پرداخت خوبی دارند پرداخت و گفت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به بانک‌هایی که در حوزه اشتغالزایی و تسهیلات رونق تولید عملکرد خوبی دارند مراتب تجلیل را در دستور کار قرار دهد.

مقام ارشد اجرایی استان قزوین خاطرنشان کرد: مدیر بانکی یا غیر بانکی که در نشست‌ها غیبت می‌کند خود مانع بزرگی در حوزه رونق تولید و اشتغال به حساب می‌آید، چون مدیران باید پیگیری و حضور فعالی برای حل مسایل و مشکلت جامعه داشته باشند.

جمالی پور در خصوص تشویق و تنبیه مدیران متناسب با اهتمام آنها در نشست‌ها نیز یادآور شد: مدیران دستگاه‌هایی که در نشست‌ها و کارگروه‌ها سه بار غیبت بدون موجه داشته باشند ، فاقد صلاحیت در مدیریت هستند و همچنین دستگاه‌های که خوب خدمت رسانی می‌کنند باید مورد تشویق قرار گیرند.

۹۹۲۵ / 3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات رونق تولید استان قزوین توسعه روستایی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۸ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6084959

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور