Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک باشگاه لسترسیتی با نیجریه در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشت.

طرفداری- ویلفرد اندیدی، هافبک تیم ملی نیجریه معتقد است که تیمش در حال کاهش فاصله با تیم های بزرگ دنیا است.

به نقل از Goal، هافبک باشگاه لسترسیتی در این خصوص گفت:

با ذهنیت صحیح و باور داشتن به کیفیت خود و بازی به عنوان یک تیم و نه فقط حساب کردن مهارت های فرد، نیجریه می تواند برابر هر تیمی با هدف پیروز شدن قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فاصله را با تیم های بزرگتر کاهش داده ایم و همچنان در حال رشد هستیم. در این حین، تجربه مان نیز افزایش می یابد. شما دیدید ما پیش از جام جهانی 2018 آرژانتین را شکست دادیم و در آن رقابت ها نیز با گل لحظات پایانی 2-1 شکست خوردیم ولی آنجا جایی بود که تجربه ما افزایش یافت. شما می بینید تیم جوان ما در جام جهانی و جام ملت های آفریقا خوب کار کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا یونچی کارآفرین و داور مسابقه تلویزیونی میدون در هشتمین رویداد نوآورانه «ترنج» که با هدف توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار شده بود، اظهار کرد: من نخستین کارت بازرگانی‌ام را سال ۱۳۵۴ گرفتم.

وی با بیان اینکه کارآفرینی مانند مسابقه دوی ۴۰۰ متر است، افزود: اگر سه تا پنج درصد مخاطبان من متمایز باشند و پیشرو در تولید شوند، حرکت اساسی در کشور صورت می‌گیرد.

این تاجر و کارآفرین با بیان اینکه پول و سرمایه مورد علاقه بسیاری از مردم است، عنوان کرد: شاید پول به‌تنهایی خوشبختی نیاورد، اما در رسیدن به بسیاری از آرزو‌ها و آمال نقش مؤثری دارد و هرگز تأثیر آن به اندازه یک ایده خوب نیست.

کارآفرین و داور مسابقه تلویزیونی میدون افزود: هرکس بخواهد پول در بیاورد طبیعی است که با موانعی مواجه شود؛ اما تجارت به‌معنای کلاهبرداری و دزدی نیست و توصیه می‌کنم برای فهم تجارت کتاب رمز و راز تجارت و مکاسب حوزه
علمیه را بخوانید.

یونچی متذکر شد: معتقدم کار هست و دانشجویان شانس بزرگی که دارند اینکه دارای انگیزه هستند؛ چراکه رسیدن به ثروت را دوست دارند.

وی، خطاب به دانشجویان تأکید کرد: سرمایه نقش اول کار کردن و تولید نیست؛ بلکه باید به خوبی هدف بگیرید و طرح توجیهی خوب داشته باشید تا به هدف برسید.

داور مسابقه تلویزیونی میدون بیان کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که زیر ۱۷ هزار شغل در جهان باقی مانده، اما من خوشحالم با افزایش تکنولوژی و کاهش مشاغل، مشاغل‌ جدید بسیاری متولد خواهد شد.

یونچی، خطاب به دانشجویان یادآور شد: امروز هوش مصنوعی در تمامی عرصه‌های زندگی به میدان آمده و اگر هوش مصنوعی را در خدمت رشته تحصیلی و کسب و کار خود به کار نگیرید در آینده بی‌سواد مطلق خواهید بود.

وی درباره شیوه‌های کارآفرینی در شرایط امروز کشور گفت: همانگونه که شرکت‌هایی نمونه خارجی تاکسی‌های اینترنتی را به نمونه‌های داخلی تبدیل می‌کنند؛ بنابراین همه می‌توانیم مدل ایرانی هزاران نرم‌افزار جهانی ویژه سیستم‌عامل‌های مختلف تلفن همراه را تولید کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • ببینید | پدیده اقلیمی نادر در امارات | فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان
  • پدیده اقلیمی نادر در امارات/ فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد