Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: استقلالی‎ها به خوبی می‎دانستند که انتهای شکایت به دادگاه CAS عادی برای‎شان ندارد.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان، در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر ورزش و جوانان به مدیران عامل دو تیم استقلال و پرسپولیس گفته بود که هر دو تیم بابت موضوع سوپرجام و لغو آن نامه‎نگاری کنند، اظهار داشت: بهتر است از کنار این موضوع عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نامه‎ای ننوشته و ارسال نکردیم؛ اما شما را به کمی عقب‎تر و مصاحبه ملکی، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال ارجاع می‎دهم.

وی ادامه داد: استقلال در آن مقطع زمانی اعلام کرد که آماده انجام بازی نیست. به ما درخواست دادند که بازی به تعویق بیفتد. ما هم اعلام کردیم که تیم در اردو است و بازیکنان ما در آمادگی خوبی قرار دارند. هرگز زیر بار درخواست استقلال نرفتیم.

مدیرعامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه فتحی، مدیرعامل کنونی استقلال اعلام کرده است که شما به استقلال گفته‎اید برای سوپرجام نامه‎ زده‎اید، گفت: این دروغ محض است. از آقای فتحی تعجب می‎کنم که چرا در این مورد دروغ می‎گوید. ایشان اصلا در آن مقطع زمانی استقلال نبود که چنین صحبت‎هایی را مطرح می‎کند. متاسفانه به او اطلاعات غلط می‎دهند. به نظرم بهتر است به جای این صحبت‎ها به فکر ضرری باشند که به بیت‎المال زده‌اند. آنها باید در خصوص این موضوع پاسخ بدهند.

وی افزود: در آن مقطع زمانی تیم استقلال مشکلاتی داشت و به هم ریخته بود. برخی از بازیکنان این تیم قهر کرده و برخی در تمرینات حضور نداشتند؛ عده‎ای هم به دنبال لژیونر شدن بودند. ما شکایتی به دادگاه CAS نکردیم و اگر سهمی برای رسیدگی به این موضوع برای ما وجود داشته باشد را استقلال باید پرداخت کند؛ زیرا آنها بازنده ماجرا هستند.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: استقلالی‎ها به خوبی می‎دانستند که انتهای این شکایت و ماجرا فایده‌ای برای‎شان ندارد. آنها با آمدن خطیر و فتحی می‎خواستند «شلوغ‎بازی» کنند تا هواداران این تیم را بابت قهرمانی پرسپولیس آرام کنند اما ای کاش کمی روراست بودند تا خدا هم کمک‎شان می‎کرد!

وی در پایان، در خصوص اینکه آیا به بازگشت فکر می‎کند، تاکید کرد: فعلا سیاست این است که ما توان نداریم و باید کنار باشیم تا از دور، اوضاع را نظاره‎ کنیم. ما هم از دور، نگاه می‎کنیم و برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فتحی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است

طرفداری| مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمز توضیح داد.

هوشنگ نصیرزادهدرباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد:

ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌مان یحیی گل محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد:

ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمز بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتور به ایسنا گفت:

مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل محمدی مخالف هستند، بیان کرد:

این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد:

این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجددا زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است