Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه تاتنهام بار دیگر شانس خود را برای جذب برونو فرناندس امتحان خواهد کرد. تاریخ انتشار: 13:02 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۲۷۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه پرتغالی «آبولا» مدعی شد باشگاه تاتنهام در مهلت نقل وانتقالات ژانویه دوباره تلاش خود را برای جذب برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون به کار خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندس ۲۴ ساله فصل گذشته نمایش فوق العاده‌ای داشت و موفق شد در ۵۰ بازی برای اسپورتینگ، ۳۲ گل به ثمر برساند، در تابستان اخیر مورد توجه بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپایی از جمله تاتنهام قرار گرفته بود، اما اسپورتینگ خواهان رقمی بالغ بر ۶۵ میلیون یورو برای فروش هافبکش بود که باعث شد این بازیکن در پرتغال ماندگار شود.

از فرناندس به عنوان جانشینی برای کریستن اریکسن نام برده می‌شود و مسئولان تاتنهام قصد دارند در صورت خروج این هافبک دانمارکی در مهلت نقل وانتقالات ژانویه دوباره تلاش خود را برای جذب هافبک پرتغالی اسپورتینگ آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برونو فرناندس تاتنهام هاتسپر کریستین اریکسن لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان

طرفداری | مهدی مهدی پور امروز پایش را جراحی کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم