Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه هیچ مورد نگران‌کننده امنیتی در مرزهای چهارگانه محل تردد زائران چه در داخل کشور و چه در داخل خاک عراق وجود ندارد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قصرشیرین، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرز خسروی اظهار داشت: اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری انجام شه و همه چیز تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی  از مجموعه تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان و همچنین نیروهای پلیس کمکی مستقر در مرز خسروی، گفت: کار عبور و مرور زائران از این مرز توسط پلیس به خوبی مدیریت شده است.

برنامه‌ای که با اربعین، «مخاطب‌خاص» تلویزیون شد/ تولد در حرم امام حسین(ع)محمدباقر علم‌الهدی: شبکه‌های برون‌مرزی بسیاری از مردم دنیا را با اربعین آشنا ساخته‌اندانیمیشن اربعینی«عشق یعنی» با صدای پویانفر منتشر شد+فیلم

شرفی عنوان کرد: با وجود حجم بالای ترددها در مرز خسروی طی 48 ساعت گذشته، سیل جمعیت به خوبی مدیریت و خوشبختانه مشکلی برای هیچ کدام از زوار پیش نیامد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: حجم بالای ترددها نیاز به مدیریت داشت که این کار به خوبی توسط پلیس و سایر دستگاه های مربوطه انجام و همه زائران حاضر در مرز به تدریج روانه کربلای معلی شدند.

وی عنوان کرد: زائران نیز همکاری خوبی با پلیس و دیگر نیروهای نظامی داشتند و همین تعامل و همکاری باعث شد تا در اسرع وقت از مرز خارج شوند.

شرفی با بیان اینکه هم اکنون شرایط بهتری را در خصوص خروج زائران از مرز شاهد هستیم، از فعالیت 24 ساعته ماموران پلیس برای امنیت‌آفرینی در مرز خسروی و سایر مرزهای محل تردد زائران خبر داد.

انتهای پیام /ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری