Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:35:01 GMT

روایت ۲۸ قصه در بخش زنان و مردان یزدی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۶۹۲

روایت ۲۸ قصه در بخش زنان و مردان یزدی

مهدی آرایی دبیر برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: ۲۸ قصه گو در پنجمین روز از بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد قصه‌های خود را روایت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه اکثر قصه گو‌ها از شهرستان‌های یزد، ابرکوه، تفت، اردکان، مهریز، میبد، بافق و اشکذر هستند،افزود: صبح امروز قصه گویان در بخش زنان و مردان  برای حاضرین قصه گویی کردند و همچنین  عصر امروز از  ساعت ۱۵ الی ۱۹ قصه خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد با اشاره به اینکه قصه گو‌های ۱۸ سال به بالا در این بخش از رقابت‌ها شرکت کردند،  ادامه داد: زمان روایت قصه‌های هر نفر از قصه گویان بخش زنان و مردان یزدی ۷ دقیقه تا ۱۵ دقیقه است.

آرایی گفت: در مجموع ۵۷ قصه گو در بخش زنان و مردان در بیست و دومین جشنواذه قصه گویی قصه‌های خود را روایت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

۲۸ قصه گو در پنجمین روز از بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد قصه‌های خود را روایت می‌کنند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان عزیز تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.

کد خبر 6063104

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • وقتی ۱۵۰ سال قبل برداشتن حجاب اعدام داشت! / مجازات عجیب مردان چشم چران!
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • آموزش زبان یزدی با دروازه‌بانان فوتبال ساحلی + فیلم