Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حوزه‌های انتخاباتی در سراسر تونس از ساعت ۷ صبح امروز- یکشنبه- باز شده است و بیش از ۷ میلیون واحد شرایط رای دادن، با حضور در پای صندوق‌های رای از میان «قیس سعید» حقوق دان و نامزد مستقل و «نبیل القروی» نامزد حزب لیبرال «قلب تونس»، رئیس‌جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری تونس، که در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور ماه) برگزار شد، قیس سعید با کسب ۱۹.۵ درصد و نبیل القروی با کسب ۱۵.۵ رأی مردمی به مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری یافتند.

قرار است کمیته انتخابات نتایج نهایی دور دوم را حداکثر تا ۲۱ اکتبر اعلام کند.

نیبل القروی که به اتهام فساد اقتصادی، پولشویی و فرار مالیاتی از آگوست گذشته در زندان بود، چهارشنبه هفته گذشته از زندان آزاد شد تا در تبلیغات انتخاباتی شرکت کند.

تحلیلگران سیاسی شانس قیس سعید را برای پیروزی و راهیابی به کاخ «کارتاژ» بیشتر از رقیب وی می‌دانند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل انتخابات ریاست جمهوری تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به شعار سال با موضوع «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین راهبردهای ما در راستای تحقق شعار سال موضوع در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی‌ها در خوزستان است.

وی در این راستا شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های گذشته و رفع آنها، آموزش و فرهنگ سازی، همچنین تقویت تعاونی‌های با ظرفیت اشتغال بالاتر را در اولویت دانست.

راضی جلالی بر شناسایی ظرفیت‌های مناطق مختلف خوزستان و اولویت بندی آنها در راستای تأسیس تعاونی‌ها و به نتیجه رساندن اهداف تاکید کرد و گفت: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت به بهترین شکل انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی منسوخ شده و برای ایجاد جهش و مشارکت مردم باید به روش‌های نوین متوسل شد.

کد خبر 6080953

دیگر خبرها

  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف