Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشته ارسطویی بازیگر جوان سینما ، پیرامون اولین تجربه سینمایی خود در فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» گفت: این فیلم به عنوان اولین حضور من در سینما تجربه بسیار شیرینی است، برای هر بازیگری آرزوست که شروع کارش با کارگردانان بزرگ باشد و من هم به این آرزو رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: رسول صدرعاملی برای من کارگردان بزرگی است، وقتی برای فیلم وی انتخاب شدم حس و حال عجیبی داشتم و حالا به شدت خوشحالم از اینکه در این فیلم به ایفای نقش پرداختم.

بازیگر فیلم «سال دوم دانشکده من» درباره چگونگی حضورش در این پروژه تاکید کرد: من به همراه عده دیگری از هم سن و سال هایم نزدیک سه ماه به دفتر رسول صدرعاملی می‌رفتیم و زیر نظر پانته‌آ پناهی‌ها ماه‌ها تمرین می‌کردیم. به مرور از تعداد افرادی که برای ایفای نقش در این فیلم آمده بودند انتخاب صورت گرفت. از میان تمامی افراد خوشبختانه من و سها نیاستی برای این فیلم انتخاب شدیم.

این بازیگر سینما دلیل انتخاب خود توسط صدرعاملی را اینگونه توصیف کرد: به عنوان اولین تجربه بازیگری در سینما باید بگویم صدرعاملی انسان فوق العاده باهوشی است و برای انتخاب بازیگر دقت بسیاری دارد. واقعیت امر من نمی‌دانم که چگونه و بر اساس چه معیاری توسط وی انتخاب شدم.

وی ادامه داد: برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شد و پروسه پیش از تولید و آماده شدن بازیگران جوان تا فیلمبرداری و اکران پروسه بسیار سخت و طولانی بود. اما خوشحالم که آنچه بر پرده سینما دیدم اتفاق بسیار جذابی بود.

ارسطویی در خصوص سابقه خود در بازیگری خاطرنشان کرد: من پیش از این نیز تجربه بازیگری داشته‌ام و چند سال پیش نیز دوره‌های بازیگری را گذرانده‌ام، اما به واقع «سال دوم دانشکده من» مهمترین و جدیدترین تجربه من در عرصه بازیگری است که امیدوارم مستمر باشد.

منبع:میزان
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید

ترانه علیدوستی بازیگر شناخته‌شده سینما از چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شده است.   در همین رابطه نادره حکیم الهی،مادر ترانه علیدوستی از بیمار شدن ترانه به یک بیماری سخت خبر داد و از علاقمندان وی خواست برایش دعا کنند.   به گزارش فراز؛ مادر ترانه علیدوستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری سختی» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است.

نادره حکیم الهی، مجسمه‌ساز، در این رابطه گفت: «حال دخترم خوب نبود، اما حالا خوب است. برایش دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید. بیماریش سخت است و منشأ آن مشخص نیست.»       کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی بعد از مرگ برادرش در چهارشنبه سوری نوشت: به خاطر ما خواهرها ... شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند
  • بازیگر ترکیه‌ای که حسن فتحی او را متحول کرد
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد 
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم ؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد