Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان شمسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاربری این ساختمان، مسکونی - مذهبی است که در ۲ طبقه با زیربنای ۵۵۰ متر مربع ساخته شده و ارزش آن ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا تلاش بر این بود تا از طریق کدخدامنشی و بدون مراجعه به محاکم قضایی موضوع حل شود، افزود: با همکاری و تلاش رییس دادگستری و دادستان این شهرستان پس از ۶ ماه پیگیری، حکم رفع تصرف به صورت قهری از متصرفان این منزل مسکونی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امسال در راستای حفظ و صیانت از حریم موقوفات و تثبیت مالکیت، ۲۰ سند ثبتی جدید تک‌برگی صادر و ۱۶ مورد سند دفترچه‌ای به سند تک برگی برای موقوفات این شهرستان تبدیل شده است.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹ وقف جدید به ارزش ۱۶ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در سامانه موقوفات شهرستان سردشت به ثبت رسیده است.

در این شهرستان ۴۳۱ موقوفه و ۷۲۶ رقبه وجود دارد.

سنت حسنه وقف یکی از افتخارات مکتب اسلام و نیز از موثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با کشور عراق قرار دارد.

۷۵۶۲/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردشت اوقاف و امور خیریه تصرف اراضی وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، فردا به منظور انتقال خط لوله آب، این جاده مسدود و جاده جایگزین مشخص شد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین، این شرکت قصد تعویض و تعمیر خط اصلی انتقال آب در جاده شهر سردشت زیدون به سمت گچساران و بهبهان را دارد و این عملیات باعث مسدودسازی جاده ارتباطی گچساران به زیدون و دیلم حد فاصل کارخانه قند نباتی ارجان نوین خواهد شد.

بر این اساس، رانندگان فردا از ساعت هشت صبح تا ۲۰ از مسیر کمر بندی شهر سردشت زیدون تردد کنند.

کد خبر 6079943

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون