Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نوری بازیگر گفت: یکی از وظایف هنرمندان 100درصد مطالبه گری اجتماعی است، کسی اگر عنوان هنرمند را کسب می کند و شناخته شده است و مردم او را به عنوان هنرمند قبول دارند قطعا باید صدای مردم را به گوش مسئولین برساند، قرار نیست که فقط به فعالیت هنری خود بپردازد.

بابک نوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان در مطالبه گری های اجتماعی و رساندن حرف مردم به گوش مسئولان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: یکی از وظایف هنرمندان 100درصد مطالبه گری اجتماعی است، کسی اگر عنوان هنرمند را کسب می کند و شناخته شده است و مردم او را به عنوان هنرمند قبول دارند قطعا به جای پرداختن به منافع شخصی و حزبی باید صدای مردم را به گوش مسئولان برساند، قرار نیست که فقط به فعالیت هنری خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرمندان با هنر خود، هر چه که باشد می توانند در جهت خدمت به مردم و مطالبه گری از مسئولان فعالیت کنند البته این مطالبه گری باید در راستای منفعت عموم مردم باشد نه گروهی خاص.

این بازیگر کشورمان اظهار داشت: خیلی از هنرمندان در فضای مجازی هم صدای مردم هستند و سکوت نمی کنند، این درست نیست که بگوییم هنرمند باید سکوت کند و به این مسائل کاری نداشته باشد، وقتی هنرمند محبوب مردم می شود و اعتبار کسب می کند این انتظار از آن ها به وجود می آید که صدای مردم را به مسئولین برسانند، در تمام دنیا هم این مسئله وجود دارد و خیلی از بازیگران هالیوود هم مقابل ترامپ ایستادند یا از او حمایت کردند. اما این حمایت ها نباید کورکورانه باشد.

بابک نوری در پایان گفت: قطعا هنرمندان ما در زمینه مطالبه گری توانسته اند کاری بکنند و تاثیرگذار بوده اند و نمونه های زیادی را می توان پیدا کرد؛ شاید این موفقیت ها مقطعی و کوچک بوده باشد اما در گذر زمان خودش را نشان خواهد داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نظری ظهر دوشنبه در نشست با صنعتگران فعال کردستان در رشته‌های «رودوزی سنتی» و «سراجی سنتی» اظهار کرد: به‌منظور توسعه و ترویج هنرهای سنتی حفظ، حراست و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی باید در اولویت باشد که امسال از برنامه‌های محوری این معاونت است.

وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تشکل‌های تخصصی و ارتباط هدفمند در صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: ثبت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تشکل‌های مردمی می‌تواند راه حلی مناسب برای همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی باشد.

نظری یادآور شد: صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی می‌توانند در قالب تشکل‌های مردمی با استفاده از توانمندی‌های همدیگر و با هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف مشترک متعالی گام‌های مهمی بردارند.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه کرد: تقویت فعالیت صنعتگران نیاز به حمایت از هنرمندان این عرصه را دارد و این مهم توسط اداره‌کل میراث فرهنگی استان مورد توجه خواهد بود.

صنعتگران حاضر در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود، نماینده‌ای را برای تشکیل تعاونی و هماهنگی‌های لازم انتخاب کردند.

کد خبر 6085522

دیگر خبرها

  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید