Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:44:44 GMT

هشدار آبگرفتگی معابر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۰۷۴

هشدار آبگرفتگی معابر

صادق ضیائیان در گفت‌‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: با نفوذ سامانه بارشی شاهد وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و کاهش دما‌ امروز در نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان و برخی مناطق استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان‌، قزوین، زنجان و خراسان شمالی‌ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل تا پیش از ظهر امروز یکشنبه فعالیت این سامانه کاهش می‌یابد و در دیگر مناطق مذکور‌ تا اواخر وقت امروز فعالیت این سامانه پایان می‌یابد.

وی افزود: در این راستا نتیجه فعالیت این سامانه ‌آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و کاهش دما بین 4 تا 8 درجه است که توصیه می‌شود‌هنگام تردد و یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه ها و مناطق کوهستانی احتیاط لازم اعمال شود.

ضیائیان اظهار داشت: امروز ‌رگبار باران گاهی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق هرمزگان، جنوب و غرب فارس و برخی نقاط کهگیلویه و بویر احمد پیش‌بینی می‌شود و ‌اواخر وقت امروز فعالیت سامانه پایان می‌یابد و موجب ‌آبگرفتگی احتمالی معابر ‌می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا همچنین شاهد وزش باد شدید و گردوخاک‌ در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل خواهیم بود که موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط بعد از ظهر سه‌شنبه ‌پایان می‌یابد، گفت: ‌توصیه می‌شود در این مدت ‌کودکان و بیماران قلبی و تنفسی در فضای باز تردد نکنند.

ضیائیان اظهار داشت: امروز تا ظهر ‌در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط ادامه دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: تا ظهر امروز ‌کاهش دما بین 4 تا 8 درجه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را شاهدیم.

وی با اشاره به کاهش دما در برخی شهرها، گفت: امروز کمینه دما در اردبیل 2 درجه بالای صفر، در بجنورد 4 درجه بالای صفر در بیرجند و سنندج 4 درجه بالای صفر در شهرکرد 3 درجه بالای صفر و در همدان 2 درجه بالای صفر است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری در برخی ساعات وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دما امروز در تهران 26 درجه و کمینه دما 16 درجه خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر کاهش دما آبگرفتگی معابر سواحل شمال سواحل شمالی چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا