Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:51:36 GMT

تازه‌ترین نماهنگ اربعینی خانه طراحان منتشر شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۰۷۸

تازه‌ترین نماهنگ اربعینی خانه طراحان منتشر شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماهنگ جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی با شعار «خضر و مسیح را به نفس زنده می‌کنند، آنان که در رکاب تو کردند جان نثار» منتشر شد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، خانه طراحان انقلاب اسلامی در آستانه اربعین حسینی جدیدترین تولید ویدیویی خود را در قالب نماهنگ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نماهنگ با شعار «خضر و مسیح را به نفس زنده می‌کنند، آنان که در رکاب تو کردند جان نثار» تولید و منتشر شده است.

 

موشن‌گرافیک|«بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد...»+فیلم«داد مظلومی تو مُلک جهان را پر کرد» منتشر شد+موشن‌گرافیکموشن‌گرافیک «دل بریدن پر پرواز حسینیون است»+فیلمنستعلیق‌نویسان معاصر به فرهنگستان هنر آمدند+عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,37,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین هنرهای تجسمی خانه طراحان انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین هنرهای تجسمی خانه طراحان انقلاب اسلامی موکب تسنیم اربعین هنرهای تجسمی خانه طراحان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله

خضریان گفت: ایران برای افزایش اقتدار خود و حرکت به سوی قله و تثبیت جایگاه خود باید از دو راهبرد توأمان ایجاد موازنه درونی خصوصا استحکام و ثبات اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی در کنار موازنه بیرونی به معنای راهبری و حمایت از محور مقاومت به پیش رود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی خضریان نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول 46 سال گذشته با هدایت امامین انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی خود توانسته از انواع تهدیدات پیچیده، متراکم، پرحجم و توطئه‌ها و بحران‌های امنیتی و دفاعی، به فضل الهی عبور کند و با تشکیل جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبار جهانی را شکسته و ضریب تأثیر آن‌ها را در همه مؤلفه‌های قدرت، کاهش داده و شعاع اثر خود را در منطقه و معادلات جهانی گسترش دهد.

وی ادامه داد: استمرار این حرکت متعالی، با هدایت مقام معظم رهبری و با طراحی و تدوین و صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی، به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی و پایه‌گذاری حاکمیت اسلام بر جهان با امامت حضرت ولی‌عصر و با توکل الهی و حرکت عمومی مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان پرشتاب ادامه خواهد داشت.

نماینده تهران بیان کرد: در این راستا، جمهوری اسلامی ایران برای افزایش اقتدار خود و حرکت به سوی قله و تثبیت جایگاه ایران مقتدر می‌بایست از دو راهبرد توأمان ایجاد موازنه درونی خصوصا استحکام و ثبات اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی در کنار موازنه بیرونی به معنای راهبری و حمایت از محور مقاومت به پیش رود.

خضریان یادآور شد: انقلاب اسلامی در طول این سالهای پر نشیب و فراز، با الگوی بومی، بارها تجربه پیمودن مسیر بین بایدها و واقعیت‌های انقلاب را در ابعاد مختلف داشته است. در شرایط کنونی نیز که وضعیت کشور همچون معادله‌ای چند مجهولی است، نیازمند هوشمندی و عقلانیت نیروهای وفادار به انقلاب برای فتح خرمشهرهای بعدی است.

* برای رفع تبعیض‌ها و شکاف طبقاتی اقدامی عاجل شود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اظهار کرد: در طول یک دهه گذشته حتی آب خوردن مردم از سوی جریان غربگرا به مذاکره و توافق با کدخدا پیوند زده شده بود و با شرطی‌سازی اقتصاد و وابسته کردن تعاملات مالی به دلار و همچنین خام فروشی عملاً مانع پیشبرد اهداف راهبردی کشور در حوزه اقتصادی شد لذا امروز اقتصاد کشور با چالش‌های جدی‌ مواجه است و کیک اقتصاد ایران کفاف 90 میلیون ایرانی را نمی‌دهد. ضروری است در کنار تسریع در رفع کاستی‌ها و گسترش فرصت‌های اقتصادی برای مردم، با اصرار بر حکمرانی عادلانه برای رفع تبعیض‌ها و شکاف طبقاتی اقدامی عاجل شود.

خضریان در ادامه بیان کرد: فرهنگ اسلامی ایرانی به دلیل تجمیع بی کارکردی‌ها، کج کارکردی‌ها، کم کارکردی‌ها و مهمتر از همه بد کارکردی‌هایی که میراث چند دهه‌ای مسئولان دستگاه‌های مختلف فرهنگی است، در معرض محصولات فرهنگی متعارض و مهاجم قرار گرفته و در مواردی دچار واگرایی از ارزش‌های خودی و همگرایی با ارزش‌های رقیب شده است. متأسفانه باید گفت در چنین شرایطی جامعه ایران از سوی دشمنان، خائنان و نادانان با رانده‌های واگرایی سیاسی، قومیتی و فرهنگی، مدام به سوی «قطبی شدن» رانده می‌شود. در سیاست ایران نیز عموم جریان‌های سیاسی با چالش نمایندگی شهروندان مواجه هستند. موضوعی که تلاش جمعی نخبگان سیاسی در مسیر نفی سیاست‌ورزی رفاقتی و فامیلی و شفاف شدن مکانیزم گزینش و مرامنامه شایستگی براساس شاخص‌ها را جهت امکان حکمرانی عادلانه می‌طلبد.

*راه حل مسائل کشور «عقلانیت انقلابی» است

وی اضافه کرد: در سطح خارجی نیز ضمن اینکه ایران سال‌هاست تحریم اقتصادی غرب را برای کوتاه آمدن از مواضع اصولی خود تجربه می‌کند، طی یکسال اخیر به دلیل تنش آفرینی نظامی امنیتی ایجاد شده از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه غرب آسیا مواجه شده است. راه حل مواجهه با این معادله و حل مسائل کشور «عقلانیت انقلابی» است. عقلانیت انقلابی به جای ایجاد دعوا بر سر موضوعات فرعی و دمیدن در دوگانه‌های جعلی برای کسب مناصب، عدالت در سیاست را جست‌وجو می‌کند و فرصت اعتماد مردم به نیروهای انقلاب را صرف کارهای بنیادین به جای دعواهای بی‌نتیجه خواهد کرد.

خضریان تاکید کرد: عقلانیت انقلابی به دنبال تهدیدزدایی است و تنش‌زدایی را ناکافی می‌داند و معتقد است شعارهایی نظیر تنش‌زدایی در سیاست‌خارجی و حجم گسترده‌ی ورود ادبیات علوم انسانی غربی در این سال‌ها، در راستای همین تلقی خاص از عقلانیت در جامعه است. عقلانیت انقلابی واقع‌گرا است اما آرمان‌خواه هم هست و این دو را متضاد هم نمی‌داند، همچنین حل مسائل اقتصادی و ناهنجاری‌های فرهنگی را در کنار هم مهم می‌داند با این تفاوت که مسائل اقتصادی را دارای فوریت و مسائل فرهنگی را دارای اولویت می‌بیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عقلانیت انقلابی راه حل مشکلات فرهنگی از جمله مسئله حجاب را فقط قضایی نمی‌بیند؛ بلکه به بازاندیشی در شیوه‌های تربیتی هم نظر دارد اما سیاست رهاسازی اجتماعی به بهانه انجام کارهای زیربنایی را نیز بر خلاف عقلانیت می‌پندارد. همچنین عقلانیت انقلابی عدالتخواه است. عدم تناسب افزایش دستمزد کارگران با مواردی از قبیل افزایش تعرفه پزشکی را نمی‌پذیرد و آن را دمیدن در شکاف‌های اجتماعی می‌پندارد و معتقد است به جای سوار شدن بر موج احساسات مستضعفین، باید برای رفع تبعیض‌ها چاره اندیشی کند.

خضریان با بیان اینکه عقلانیت انقلابی واداده نیست و با فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همزیستی نمی‌کند، ادامه داد: عقلانیت انقلابی به وحدت و انسجام اجتماعی می‌اندیشد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست و امیدوار است و ظرفیت‌های ایران و توانمندی‌های مردم را بزرگتر از مشکلات و مسائل می‌داند. عقلانیت انقلابی با کالایی شدن آموزش سر ستیز دارد و مهم‌ترین راه تحرک اجتماعی را عدالت آموزشی می‌داند.

وی افزود: عقلانیت انقلابی اهل دو قطبی‌های کاذب نیست بلکه جدال اسلام و کفر را مهم‌ترین جدال تاریخی می‌داند و در این مسیر ترس، انفعال و فرار از مقابل دشمن را در مقابل عقلانیت انقلابی تعریف می‌کند. در همین راستا عملیات «وعده صادق» را عینیت عقلانیت انقلابی در مواجهه‌ی با قلدرمآبی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها می‌داند. عقلانیت انقلابی ساعی است تا آزادی‌های اجتماعی و سیاسی، در چهارچوب قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت