Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در وزارت نیرو، در راستای توسعه قبض سبز، 30 هزار جلد دفترچه از محل صرفه‌جویی در مصرف قبوض کاغذی میان دانش‌آموزان کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

مجید فرهزاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور رو به توسعه است، طبق منویات مقام معظم رهبری، یکی از اهداف دولت، الکترونیکی شدن امور بوده، که وزارت نیرو خاص شرکت توانیر اقدام به حذف قبوض کاغذی برق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با حذف قبوض کاغذی برق می‌توان از محیط زیست که میراث آیندگان است محافظت کرد.

وی افزود: در استان از اول مردادماه با اطلاع‌رسانی دقیق درگاه‌هایی به مردم معرفی و از آن‌ها درخواست شد کد اشتراک برق خود را به سامانه 1000381121 ارسال کنند تا ماهانه کارکرد کنتور برق خود را از طریق پیامک دریافت کنند که خوشبختانه این اقدام صورت گرفت و دیگر قبض کاغذی برق صادر نمی‌شود.

فرهزاد گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده وزارت نیرو، در راستای توسعه قبض سبز 30 هزار جلد دفترچه از محل صرفه‌جویی در مصرف قبوض کاغذی میان دانش‌آموزان کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای در راستای مدیریت مصرف برق، میان آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق استان منعقد شد که لازم است آموزش و پرورش در تمامی مقاطع تحصیلی به عنوان همیار انرژی برق همکاری لازم را با این شرکت داشته باشد، زیرا انرژی برق از انرژی‌های پاک و ارزان قیمت در کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری حذف قبوض کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری