Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:43:13 GMT

۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۲۹۲

۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق در ماکو کشف شد

سرهنگ حسین شهریار روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر انباشت سیگار در مغازه فردی،  ماموران به محل مورد نظر اعزام شده و این مقدار سیگار را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی سیگار کشف شده در این عملیات، ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام‌ قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و به ترتیب دارای ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با این کشورهاست.

۷۱۳۲/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماکو کالای قاچاق سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد

به گزارش روابط عمومی پليس، سرهنگ "تقي توئي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام اطلاعاتي مبني بر اينکه يک دستگاه اتوبوس در حال جابجايي تعداد زيادي سيگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت. وي با اشاره به اينکه اين اتوبوس در پليس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسي از اين خودرو 37 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد. اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش اين تعداد سيگار قاچاق 1 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز راهي پارکينگ شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو