Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@17:39:46 GMT

کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۳۵۳

کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: بیشترین میزان سوخت قاچاق کشف شده مربوط به در ایستگاه های بازرسی شهرستان‌های گرمسار و شاهرود است.
علی اکبر عرب عامری افزود: بیشترین میزان قاچاق سوخت در استان سمنان ریال نفتگاز است که صنعت و کشاورزی ایشی کاربرد دارد.
به گفته وی ، از ابتدا تا پایان شهریور امسال، ۳۵ کارت سوخت مربوط به نفتگاز در استان سمنان توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرب‌عامری تاکید کرد: استفاده از کارت سوخت توسط فرد غیرمالک، به هر دلیلی، ممنوعاست و ماموران در صورت مواجه به این تخلف ، کارت را توقیف می کنند. وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت، طرح پیمایش و طرح تجارت آسان اجرا شده که بر اساس آن ، میزان سوخت متناسب با عملکرد و فعالیت ناوگان حمل و نقل تعیین می‌شود و در طرح تجارت آسان که مربوط به مصرف کنندگان جزئی و عمده چهار فرآورده اصلی مانند نفتگاز و نفت سفید است، متقاضیان دریافت سوخت برای مصرف غیرحمل و نقلی باید سفارش خود را در سامانه تجارت آسان ثبت کنند.
روزانه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تا چهار میلیون لیتر از چهار فرآورده اصلی شامل بنزین، نفت‌گاز، نفت سفید و نفت‌کوره در استان سمنان توزیع می‌شود.
در استان سمنان۶۵ محل عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۲ جایگاه عرضه گاز سی ان جی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان صنعت قاچاق گاز نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس خراسان، حمید مظفری نژاد اظهار کرد: این میزان سوخت با تشدید نظارت‌ها و انجام گشت‌های مشترک، با مشارکت بسیج و حراست منطقه و نیز نیروهای انتظامی و سپاه در مبادی ورودی و خروجی منطقه کشف و ضبط شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه محموله‌های سوخت مکشوفه نسبت به سال پیش از آن ۴۳ درصد کاهش یافته، افزود: محموله‌های قاچاق کشف شده در قالب ۱۵۰ پرونده تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: بیشترین سوخت‌های کشف شده شامل انواع مظروف در گالن‌های ۲۰ لیتری، انبارهای دپوی سوخت و جاساز مشک در خودروهای سواری بود که همه آن به چرخه توزیع انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار انتقال یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت نام کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان
  • کشف ۹۸ هزار لیتر قاچاق سوخت در سبزوار
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • ۳۵ میلیون لیتر فرآورده سوختی در جایگاه‌های استان سمنان عرضه شد